ارسال پاسخ

۱۴ تير ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5176

pvc-asso.ir

توسعه نرم کننده با عملکرد ویژه در مکزیک

شرکت Polynt فرایند راه اندازی کارخانه استریفیکاسیون جدید برای تولید نرم کننده های ویژه به خصوص تری ملیتات ها را در سایت خود در آتلاکومولکو مکزیک آغاز کرد.

نرم کننده های ویژه با کارایی بالا و عملکرد برتر فنی در کاربردهای الکتریکی و دماهای بالا ، افزودنی اصلی در صنایع خودرو سازی و حمل و نقل است. این نرم کننده فاقد فتالات بوده و به روند پایداری زیست محیطی کمک می کند.

این پلاستی سایزر غیر سمی، در مواردی که فراریت ناچیز در PVC،  یک عامل بسیار تعیین کننده می باشد ایده آل است.فراریت بسیار پایین تری ملیتات به همراه هدایت الکتریکی ناچیز و مقاومت حرارتی  بسیار بالا کاربرد آن را در تولید این نوع PVC ها منحصر به فرد نموده است.

این شرکت از مدت ها قبل طیف وسیعی از این محصولات را برای نیازهای فنی مختلف توسعه داده و بازاریابی کرده است. برای حمایت از رشد و تقاضای بازار، Polynt فرایند راه اندازی کارخانه جدید استریفیکاسیون را برای تولید این نرم کننده های ویژه در مکزیک آغاز کرده است.

فعالیت‌های طراحی و صدور مجوز در نیمه دوم سال 2022 آغاز می‌شود. برپایی این کارخانه در طول سال 2023 برنامه‌ریزی شده است و همچنین از تجهیزات کارخانه Polynt تری‌ملیتات در سایت چانگژو (چین) که در سال 2021 بسته شده است، استفاده خواهد شد. تکمیل مکانیکی تا پایان سال 2023 و راه اندازی در سه ماهه اول 2024 برنامه ریزی شده است.

Polynt Group یک پیشرو جهانی برای تولید کامپوزیت های ترموست و سایر مواد شیمیایی تخصصی است. این شرکت در توسعه و تولید رزین های پلی استر غیر اشباع، انیدرید تری ملیتیک و سایر انیدریدهای ویژه و مشتقات اسیدهای آلی تخصص دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد