ارسال پاسخ

۵ تير ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5128

pvc-asso.ir

معرفی استابلایزرهای جدید جایگزین بوتیل قلع توسط شرکت گالاتا

استابلایزرها، افزودنی اصلی برای pvc در کاربردهای سخت و انعطاف پذیر است و جای تعجبی نیست که همواره شاهد فعالیت هایی در جهت توسعه مداوم این افزودنی بوده ایم .برخی از این پیشرفت ها روندهای بازار را هدف قرار می دهد و برخی دیگر مسائل ایمنی را هدف قرار داده و به سادگی عملکرد را بهبود می بخشند.

به علت دسترسی محدود به بوتیل قلع، شرکت شیمیایی گالاتا دو استابلایزر متیل قلع با کارایی بالا توسعه داده است. این شرکت توضیح می دهد که طی چند سال گذشته صنعت شاهد عرضه محدود تترابوتیل قلع (TBT) بوده است، که یک واسطه اصلی برای تولید استابلایزرهای بوتیل قلع برای PVC در EMEA و آمریکای شمالی است.

در عین حال، صادرات TBT از آسیا نیز محدود شده است. به گفته گالاتا ، روی هم رفته، این اتفاق چشم انداز نامطمئنی برای TBT در آینده نزدیک ایجاد کرده است. گریدهای Mark3205  و Mark3270f اخیراً توسط این شرکت برای استفاده در کامپاندهای پروفیل های سخت، سایدینگ، نرده ها و لوله در نظر گرفته شده است.گفته می شود که این گریدهای جدید در مقایسه با استابلایزرهای بوتیل قلع معمولی با محتوای یکسان پایداری حرارتی برتری را ارائه می دهد.

استابلایزر Mark3205 عملکرد روان کنندگی خوبی از خود نشان می‌دهد، که در کاربردهای اکستروژن با سرعت بالا مهم است، در حالی که Mark3270f به‌ویژه در کاربردهای بیرون که نیاز به مقاومت در برابر هوازدگی و ویژگی‌های پایداری حرارتی طولانی‌مدت است، طراحی شده است.

پیتر فرنکل، معاون فناوری گالاتا می‌گوید: انتظار می‌رود که ترکیب این استابلایزرها در کامپاند  پی وی سی سخت به مشتریان این امکان را بدهد که هزینه استفاده از فرمول‌های خود را در مقایسه با بوتیل قلع کاهش دهند.

گالاتا کمیکال همچنین Mark BZ921 را معرفی کرده که یک  استابلایزر مایع باریم-روی با کارایی بالا بدون فنول و آلکیل فنول است و  برای استفاده در ترکیبات PVC نرم شده با کاربرد عمومی فرموله شده است. به گفته ی این شرکت Mark BZ921   در مقایسه با استابلایزرهای معمول از این نوع، رنگ اولیه ، پایداری حرارتی استاتیکی و دینامیکی و ویژگی های عملکرد پخت بهتری را ارائه می دهد.

در تکمیل معرفی محصولات جدید گالاتا، این شرکت اصلاح کننده پلیمری Blendex SS400  را ارائه می دهد که گفته می شود برای استفاده در ترکیبات پی وی سی سخت که در آن مقاومت بالا در برابر ضربه ایزود نیاز است، مانند ورق و ترکیبات پروفیل سخت، مناسب است. علاوه بر توانایی آن در ارائه مقاومت بالا در برابر ضربه ایزود ، محصول  نهایی دارای ویژگی های بسیار خوب در آزمون ضربه دارت و براقیت است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد