ارسال پاسخ

۱۰ خرداد ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5044

pvc-asso.ir

مهلت یک هفته‌ای به واحدهای صنفی برای جمع‌آوری محصولات غیراستاندارد

سركشي اداره كل استاندارد استان تهران به بازار لوله هاي برقي در پي آشفتگي هاي كيفي لوله هاي برقي در بازار تهران، اداره كل استاندارد استان تهران اقدام به بازرسي سرزده بازار و تذكر به واحدهاي خاطي توزيع كننده ي محصولات فاقد كد استاندارد نمود.

مدیرکل استاندارد تهران گفت: با در مرحله اول طرح کنترل بازار بازرسان استاندارد، از واحدهای صنفی دو صنعت فرش و لوله‌ها و اتصالات پلیمری در تهران بازرسی شد و به واحدهای عرضه‌کننده محصولات غیراستاندارد، مهلت یک هفته‌ای برای جمع‌آوری این کالاها داده‌شد.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، نوری در این خصوص تشریح کرد: برچسب و نشانه‌گذاری فرش ماشینی مشمول مقررات استاندارد اجباری است و واحدهای تولیدی و صنفی باید فرش با برچسب استاندارد تولید و توزیع کنند.
وی افزود: در این راستا، پس از بازرسی بازرسان استاندارد و نمایندگان اتحادیه فرش ماشینی و موکت تهران، از بورس عرضه فرش‌های ماشینی، به واحدهای متخلف، فرصت یکی هفته‌ای برای رفع نواقص محصولات خود داده شد.
همچنین بازرسان استاندارد در جریان بازرسی از بازار فرآورده لوله و اتصالات پلیمری از جمله PVC-U، PE و... در محدوده خیابان شادآباد تهران، به 7 واحد متخلف درخصوص جمع‌آوری فرآورده‌های فاقد کد 10 رقمی استاندارد،  اخطار داده‌شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد