ارسال پاسخ

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n498

جلسه کمیته علمی، فنی و تخصصی روز یکشنبه مورخ 95/03/09در دفتر انجمن برگزار شد

این جلسه که همواره با حضور جمعی از کارشناسان  فعال صنعت پی وی سی تشکیل می شود هدف خود را بررسی نیازهای صنعت در زمینه استاندارد های کاربردی و همچنین فراهم ساختن شرایط ارتقا  و بهبود تولید تعریف کرده است.

جلسه اخیر کمیته علمی، فنی و تخصصی انجمن  نیز روز یکشنبه  با محور شناسایی و برنامه ریزی تدوین استاندارد های مورد نیاز صنعت قرار داد و کارگروه هایی برای این منظور مشخص نمود که هرکارگروه به فراخور موضوع کاری خود ، زمانی را برای بررسی و اعلام نتایج نهایی تعیین و اعلام کردند. موضوعات مورد بررسی کارگروهها به صورت زیر بود:

استاندارد لوله های مورد مصرف در انتقال کابلهای برق ، استاندارد های مورد نیاز در بخش لوله های کشاورزی و لزوم اصلاح استاندارد لوله های ناودانی. همچنین پیرو اعلام نظر اعضا کمیته فنی و تخصصی ، برگزاری کلاس هایی آموزشی درخصوص ارائه مسائل فنی و تولید در صنعت لوله و اتصالات U-PVC ضروری بوده که در این بخش،  انجمن اقداماتی را در دستور کار خود قرار داد. همچنین در پایان این جلسه اعضا به گردآوری یک برنامه جامع و مدون در خصوص مقالات رسیدند که با تهیه مقالات علمی و مدیریتی خود و ارسال آنها به انجمن  این صنعت را در جهت رشد و ارتقای سطح کیفی یاری دهند.

همراهان کمیته فنی 9 خرداد ماه:

آقایان: قاسمی (وینوپلاستیک) ، زین العابدینی( پلیمر یاس گلپایگان)، شمس( پلیمر توس)

خانم ها: کاظمی(لوله گستر خادمی)، مرادیان(نیک پلیمر کردستان)، محمودی (ترموپلاست)، کرمی(آذر لوله)، نورآبادی( پیشگام پلااست اهواز)، صلاحی( پارس پلیکا)، خرمیان(انجمن)، عبدی پور (انجمن)

 

 

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد