ارسال پاسخ

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4938

pvc-asso.ir

اکسترودرهای بهینه شده Bausano برای لوله های پی وی سی و پلی اولفین

شرکت ایتالیایی Bausano نسل جدیدی از اکسترودرهای دو و تک مارپیچ را که برای تولید لوله های PVC و پلی اولفین بهینه سازی شده، راه اندازی کرد.

 اکسترودرهای دومارپیچ MD  و تک مارپیچ  E-GO اکنون با سرهای اکستروژن طراحی شده برای تولید لوله  PVC و PO شامل لوله های صلب، انعطاف پذیر، تک لایه، چند لایه ، صاف و کاروگیت برای کاربردهایی مانند ساخت وساز، کشاورزی و محصولات پزشکی در دسترس هستند.

عرضه اخیر شامل سری جدید هد اکستروژن، با دو یا تک خروجی است که امکان افزایش بهره وری تا 2000 کیلوگرم [4409 پوند] در ساعت را فراهم می کند.

به عنوان مثال، برای لوله PO، خطوط اکستروژن Bausano دارای سرهای اسپیرال شعاعی یا هلیکال هستند که منجر به توزیع بهتر مذاب و ایجاد فشار کاهش یافته می شود.

 این هدهای جدید فرآیند اکستروژن را کارآمدتر می کند و در نتیجه ضایعات کمتری را به همراه دارد. زمان کوتاهتر ماندن مواد در هد منجر به بهره وری بالاتر، ویسکوزیته بهبود یافته، خروج یکنواختر از کانالهای هد و سرعت پردازش سریعتر می شود.

خطوط Bausano برای تولید لوله PVC در قطرهای 2.5 تا 6.3 اینچ شامل اکسترودر MD Nextmover 30/170 مجهز به سر قالب با دو خروجی برای تولید 4409 پوند در ساعت است. اندازه گیر(doser) گراویمتریک برای حداکثر دقت طراحی شده است. علاوه بر این، اکسترودر 30/170 دارای مارپیچ‌های ساخته شده از دو فلز (bimetallic ) و یک سیلندر است که کمتر در معرض خوردگی و سایش هستند.

از دیگر ویژگی های آن می توان به خنک کننده و کالیبراسیون ساخته شده از فولاد ضد زنگ برای تولید لوله هایی با سطوح بی عیب و نقص اشاره کرد. سیستم خنک کننده با کارایی بالا که فضای کمتری را نیز اشغال می کند،  لوله ها را سریعتر خنک کرده و کیفیت را بهبود می بخشد. Bausano همچنین تجهیزات جانبی در انتهای خط، از جمله سیستم درایو، واحد برش و دستگاه مادگی را ارائه می دهد.

هر دو مدل MD و E-GO مجهز به سیستم انرژی هوشمند Bausano با القای الکترومغناطیسی هستند که امکان گرم کردن سریع و یکنواخت سیلندر و صرفه جویی در مصرف انرژی را تا 35 درصد فراهم می کند.  همچنینDigital Extruder Control 4.0  این شرکت با صفحه نمایش 21 اینچی به طور دقیق مصرف انرژی هر مرحله از فرآیند را کنترل می کند و دارای یک صفحه نمایش برای مدیریت توان موتور، دما، تنظیم مارپیچ و سایر پارامترها است

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد