ارسال پاسخ

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4921

pvc-asso.ir

دریافت راهنمای خدمات چک از طریق پیامک

با ارسال یک پیامک بدون متن به سرشماره ۴۰۴۰۷۰۱۷۰۱ می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید راهنمای خدمات چک را دریافت کرده و با استفاده از این راهنما، نسبت به ثبت، تایید، انتقال، انواع استعلام (وضعیت چک و صادرکننده آن) و معرفی شماره همراه خود برای اطلاع از ثبت چک به‌نام شما اقدام کنید.

به گزارش روابط عمومی انجمن به نقل از دنیای اقتصاد،  سامانه پیامکی با امکان راهنمایی افراد برای دریافت خدمات مرتبط با چک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های جدید صیادی توسط این بانک راه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اندازی شده و هموطنان عزیز می‌توانند برای دریافت این خدمات با ارسال پیامک به سرشماره ۴۰۴۰۷۰۱۷۰۱ اقدام کنند. برای استفاده از خدمات این سامانه در مرحله اول می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید با ارسال پیامک خالی به سرشماره ۴۰۴۰۷۰۱۷۰۱، از انواع خدمات مرتبط با سامانه مطلع شوید. سپس می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید با ارسال کدهای اولیه نسبت به دریافت کامل راهنمای هر خدمت به‌صورت جداگانه اقدام کنید، پس از دریافت راهنما می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید خدمات چندگانه شامل ثبت، تایید، انتقال، انواع استعلام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها (وضعیت چک و صادرکننده آن) را از این سرشماره دریافت کنید. یکی از تفاوت‌های اصلی سامانه پیامکی با سایر روش‌ها در این است که ذی‌نفعان چک می‌توانند با استفاده از این روش از وضعیت چک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های صادرکننده شامل چک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های برگشتی، رفع سوءاثرشده و چک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های در راه صادرکننده چک باخبر شوند. همچنین از دیگر امتیازات این سامانه، معرفی شماره همراه برای مطلع‌شدن از ثبت چک به‌نام شخص است. برای دریافت این خدمت کافیست صادرکننده یا ذی‌نفع چک باشید و شماره تلفن خود را به سامانه معرفی کنید (فرآیند استعلام چک توسط صادرکننده یا ذی‌نفع را انجام دهید)، پس از آن هر زمان چکی به‌نام شما ثبت یا منتقل شد پیامکی برای شما ارسال می‌شود و شما را از ثبت چک به‌ نام‌تان مطلع می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد