ارسال پاسخ

۱۸ اسفند ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4837

pvc-asso.ir

استفاده از کارت تبریک دیجیتالی به جای کاغذی برای نوروز

پلتفرم کمپین «ب تو ای دوست» که به ابتکار اتاق بازرگانی تهران اجرایی شده، از امروز عملیاتی شد و در دسترس بنگاه‌ها و فعالان بخش خصوصی و اعضای اتاق تهران قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی انجمن به نقل از اتاق ایران، در این کمپین قرار است فعالان اقتصادی و مدیران بنگاه‌های بخش‌خصوصی با جایگزینی کارت‌های دیجیتال شادباش نوروزی به جای کارت‌های کاغذی، علاوه بر اعلام پیام کاهش استفاده از کاغذ و قطع درختان و تاکید بر اینکه حفظ محیط‌زیست برای فعالان اقتصادی جزو اولویت‌هاست، از گروه‌های کم‌توان حمایت کنند.

در همین رابطه در نشست سی‌ودوم هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، محمدحسین رضایی، رئیس هیات مدیره بنیاد نیکوکاری بازرگانان، با معرفی کمپی «ب تو ای دوست» خواستار حمایت فعالان بخش خصوصی از این حرکت شد.

رضایی توضیح داد که کارت‌های شادباش نوروز 1401 که منقوش به نقاشی‌های افراد دارای معلولیت است، در پلتفرم طراحی شده برای این کمپین، در اختیار فعالان اقتصادی قرار می‌گیرد که به صورت دیجیتال به دوستان و آشنایان، مشتریان و شرکای تجاری و به طور کل مخاطبان خود و میلیون‌ها ایرانی در داخل و خارج از کشور ارسال کنند. در عین حال تمامی کمک‌های جمع‌آوری شده در این کمپین، در قالب کارت‌های رفاه در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار می‌گیرد.

فعالان اقتصادی و اعضای اتاق تهران می‌توانند با ورود به پلتفرم «ب تو ای دوست» کارت‌های تبریک دیجیتالی مدنظر خود را سفارش دهند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد