ارسال پاسخ

لینک صفحه: http://pvcas.ir/n457

هفتمین نمایشگاه بین المللی آب، تاسیسات آب و فاضلاب اصفهان

انجمن به صیانت و حمایت از صنف پی وی سی به معرفی شرکت های خود در سالن میرداماد نمایشگاه اصفهان پرداخت.

در دهه ی دوم دی ماه سال 94، هنگامی که فصل سرد زمستان، پاییز را بدرقه کرده است و خود  تازه از راه رسیده، هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب، تاسیسات آب و فاضلاب، در مهد تاریخ ایران زمین، استان اصفهان برگزار شد.

نمایشگاه بین المللی صنعت آب، تاسیسات آب و فاضلاب از چهارشنبه 9 دی ماه لغایت شنبه 12 دی ماه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان پذیرای بازدید کنندگان خود بود. این نمایشگاه از حیث قرار گرفتن محل برگزاری آن در پل تاریخی، به همراهی بافت سنتی، نماد ذوق و فرهنگ تاریخ ایران و همچنین از سوی دیگر ارائه و عرضه ی محصولات نوین و تکامل یافته ی عصر حاضر، رنگ و بویی تلفیقی به خود گرفته بود.

انجمن تولید کنندگان لوله واتصالات پی وی سی نیز به مانند همیشه، برای همراهی این صنعت غرفه ی خود را در سالن میرداماد، که به تاسیسات آب و فاضلاب اختصاص داده شده بود برپا کرد و به صیانت و معرفی صنعت و اعضای خود اهتمام ورزید.

جمعی از اعضای وفادار و صمیمی مانند شرکت های محترم داراکار، ناردین پلیمر، پی وی سی صبا، پلیکای نگین و جاوید بسپار، در این مسیر انجمن را تنها نگذاشته و در برپایی غرفه ی انجمن همراهی گرم و حمایت های شایانی داشته اند.

در میان غرفه های حاضر در سالن میرداماد، غرفه ی چند تن از تولیدکنندگان اعضای انجمن  مانند شرکت های محترم مدل پلاستیک، پلیمر گلپایگان،  وینوپلاستیک و پارس پلاست به چشم میخورد که پر افتخارتر از سال های پیش و با محصولاتی در رده ی کیفی بالاتر، در نمایشگاه حضور پیدا کرده بودند که این امر موجب سربلندی و پیشرفت صنعت پی وی سی شمرده می شود.

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد