ارسال پاسخ

۲۴ آبان ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4531

pvc-asso.ir

اسکنر لیزری NDC می تواند محصولات اکسترود شده را اندازه گیری کند

این قطرسنج تک محوری از اسکن لیزری تکنولوژی NDC برای اندازه گیری لوله های پلاستیکی، تیوب، شیلنگ، میله و پروفیل های اکسترود شده همچنین سیم و کابل استفاده می کند.

AccuScan Pro قابلیت انعطاف پذیری بالایی را ارائه می دهد و می تواند برای کنترل قطر محصول در زمان واقعی در فرایند ادغام شود و یا به صورت مستقل برای کاربردهای اندازه گیری قطر، خارج از خط تولید استفاده شود. این اسکنرها در دو مدل قابل دسترس است:

AccuScan Pro45 mm   که محصولاتی با قطر خارجی از 0.005 اینچ تا 1.77 اینچ و AccuScan Pro100 mm که می تواند محصولات با قطر خارجی 0.008 اینچ تا 3.94 اینچ را اندازه گیری کند.  

 از مزایای این اسکنرها هزینه مالکیت پایین و دقت بیشتر است. این گیج دارای یک محفظه مقاوم است که دارای درجه حفاظت  IP65  در برابر رطوبت و نفوذ آلودگی و گردو غبار است و یک سیستم تصفیه هوا دارد که از پنجره های سنسور در برابر گردوغبار محافظت می کند.

این گیج با قابلیت اطمینان بالا در انواع کاربردهای صنعتی کار می کند و به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارد. برای برخی از کاربردها، کاربران می توانند دو گیج AccuScan Pro را برای اندازه گیری محصولات با قطر بزرگتر روی هم قرار دهند.

با استفاده از یک صفحه نمایش و رابط اختیاری، کاربران می توانند به راحتی سیستم را تنظیم کرده و داده های اندازه گیری را مشاهده کنند.  علاوه بر این با استفاده ازAccuScan Pro  می توان نقص ناشی از کاهش کوتاه مدت در قطر کابل((NECKDOWNS و یا برآمدگی در سطح کابل ها( (LUMP را شناسایی کرد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد