ارسال پاسخ

۱۹ آبان ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4517

pvc-asso.ir

افزایش قیمت pvc اروپا در ماه نوامبر برای بازارهای CIS

مذاکرات بر سر قیمت پلی وینیل کلرید اروپا (PVC) برای محموله های نوامبر به کشورهای CIS از اواسط هفته گذشته آغاز شد. براساس گزارش ICIS با توجه به افزایش عمده قیمت اتیلن و هزینه برق در این منطقه، تولیدکنندگان اروپایی قیمت های صادراتی خود را 95 یورو در هر تن افزایش دادند و در برخی موارد حتی قیمت تا 150 یورو در هر تن افزایش یافت.

قیمت قراردادی ماه نوامبر اتیلن با افزایش 92.5 یورو در هر تن نسبت به ماه قبل توافق شده بود که از نظر تئوری اجازه می دهد تا در مورد افزایش 47 یورو در تن در ماه اکتبر برای هزینه خالص تولید  PVC صحبت کنیم. قیمت برق نیز در چند ماه گذشته رشد قابل توجهی داشته است. همه این عوامل در میان کمبود حاد و طولانی مواد، منجر به موج دیگری از رشد قیمت  pvc در میان تولیدکنندگان اروپایی شد.

اختلال در عملیات و تعطیلی های برنامه ریزی شده برای تعمیر و نگهداری، همچنین واردات کم پی وی سی از ایالات متحده برای مدت طولانی، بر تعادل بازار PVC اروپا، از جمله صادرات، تأثیر منفی گذاشته است. در نتیجه، برخی از خریداران از کشورهای CIS گزارش دادند که در سه ماه گذشته تقریباً  به طور کامل ، PVC برای آنها از طرف برخی تولیدکنندگان اروپایی وجود نداشته است.

به طور کلی، معاملات ماه نوامبر برای محموله‌های پلی وینیل کلراید سوسپانسیون(SPVC) به بازارهای کشورهای CIS در محدوده 1650-1710 یورو در هر تن FCA مورد بحث قرار گرفت، در حالی که معاملات ماه قبل بین 1500-1615 یورو در هر تن FCA  مذاکره شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد