ارسال پاسخ

سه شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۴
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n45

pvc-asso.ir

ما مرجع تعیین و تغییر تاریخ ایران پلاست نیستیم

ما مرجع تعیین تاریخ نیستیم و در این زمینه نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. بارها تاریخ‌های متعدد پیشنهاد شد که هر کدام بنا به دلایلی مورد پذیرش قرار نگرفتند.

 

به گزارش روابط عمومی لوله و اتصالات پی‌وی‌سی، صبح دوشنبه 2 مرداد ماه محمد مقاره مدیر نمایشگاه ایران پلاست با دعوت از رسانه‌های مرتبط با حوزه پلیمر به تشریح آخرین وضعیت نمایشگاه مزبور پرداخت.

 

نمایشگاه ایران پلاست در این دوره شرایط متفاوتی نسبت به دوره‌های گذشته دارد که می‌توان به چند مورد مهم همچون؛ ورود ایران به شرایط پساتحریم، امید به خروج از رکود صنعت و نکته دیگر اختلاف میان غرفه گذاران و مجریان نمایشگاه بر سر تاریخ برگزاری آن اشاره کرد.

مقاره در ابتدا ضمن تاکید بر لزوم و نیاز به رسانه‌های منتقد، گفت: از این که فاصله دعوت تا زمان برگزاری این نشست کوتاه بود، بنده عذرخواهی می‌کنم. بارها انتقاداتی به بنده در خصوص نداشتن تجربه در زمینه برگزاری نمایشگاه وارد شده است که این نیز درست است؛ البته برگزاری نمایشگاه ایران پلاست مشخص کننده این قضاوت‌ها خواهد بود.

مدیر نمایشگاه همچنین در پاسخ به پرسشی در خصوص بودجه برگزاری نمایشگاه توضیح داد: شرکت ملی پتروشیمی برای این نمایشگاه بودجه‌ای ندارد و هزینه‌های برگزاری باید از طریق اسپانسرها تامین شود.

مقاره در خصوص تغییر زمان نمایشگاه تصریح کرد: ما مرجع تعیین تاریخ نیستیم و در این زمینه نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. بارها تاریخ‌های متعدد پیشنهاد شد که هر کدام بنا به دلایلی مورد پذیرش قرار نگرفتند. بر اساس آخرین اطلاعات شرکت سهامی نمایشگاه اظهار کرده است که تاریخ برگزاری را به صورت کتبی به ما اعلام می‌کند که به نظر بنده همان فروردین ماه است.

وی در همین ارتباط افزود: در نمایشگاه دوره گذشته برای حضور مهمانان خارجی 250 میلیون، تبلیغات خارجی 450 میلیون، بیلبورد 200 میلیون و برای موکت سالن‌ها 200 میلیون تومان هزینه شد؛ که مجموع آنها یک و نیم میلیارد تومان است.

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پتروشیمی با تاکید بر تمدید نشدن فرصت دو هفته‌ای پیش ثبت نام، گفت: کسانی که اقدام به پیش ثبت نام نکنند، نمی‌توانند در نمایشگاه حضور داشته باشند. این زمان هم تمدید نخواهد شد و البته شرکت‌ها می‌توانند خود تصمیم بگیرند که در این نمایشگاه حضور داشته باشند، یا نداشته باشند.

وی بر انجام کارها بر اساس تقویم، تاکید کرد و گفت نمایشگاه به هر صورت برگزار خواهد شد، چه با یک سالن و یا 20 سالن. تاکید و تلاش ما بر هر چه بهتر و با کیفیت برگزار شدن این نمایشگاه است.

مدیر نمایشگاه ایران پلاست همچنین گفت: بنده موافق برگزاری نمایشگاه توسط تشکل‌ها هستم اما این زمانی میسر خواهد بود که آنها به بلوغ برسند. متاسفانه تشکل‌ها وجهه‌ای را که بنده از آنها نزد شعری مقدم ساخته بودم، مخدوش کردند.

مقاره همچنین به برخی از اقدامات جدید در این دوره از نمایشگاه اشاره کرد و گفت: حضور راهنمایان تحصیل کرده در نمایشگاه، در نظر گرفتن مکان‌هایی برای تحویل گرفتن کاتالوگ‌ها از بازدیدکنندگان، تعبیه تگ خوان برای پی بردن به این که چه تعداد از مهمانان تخصصی از سالن ها بازدید کرده‌اند؛ از جمله این موارد است.

 در بخش دیگری از این نشست خلیلی مسئول امور بین‌الملل از ثبت نام 154 شرکت کننده در پیش ثبت نام خبر داد و گفت: تا کنون متراژهایی به ترتیب هزار و 100 متر به شرکت‌های آلمانی و 360 متر به شرکت‌های اتریشی، واگذار شده است.

در این جلسه نیک سرشت دبیر انجمن صنایع همگن پلاستیک، ساعت نیا مدیر مسئول ماهنامه صنایع پلاستیک، کیانی و هرویک یاریجانیان هر کدام مطالبی را درباره نمایشگاه ایران پلاست بیان کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد