ارسال پاسخ

۱۱ آبان ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4492

pvc-asso.ir

اعزام هیات جهت بازدید از نمایشگاه عرب پلاست 2021

نمایشگاه عرب پلاست از ۲۴ آبان سال جاری به مدت چهار روز در مرکز تجارت جهانی دوبی، امارات متحده عربی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن به نقل از جیتکس، عرب پلاست بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین نمایشگاه منطقه در حوزه پلاستیک، بسته‌بندی، پتروشیمی و لاستیک است که هر دو سال یک بار در امارات متحده عربی برگزار می‌شود.

 

نمایشگاه امسال عرب‌پلاست از ۲۴ تا ۲۷ آبان ماه سال جاری (۱۵ تا ۱۸ نوامبر) در مرکز تجاری دوبی برگزار خواهد شد.  این پانزدهمین دوره برگزاری این نمایشگاه بین‌المللی است که از ۲۸ سال پیش تا کنون به صورت پیوسته برگزار شده‌است.

 

سال ۲۰۱۹ عرب پلاست با حضور ۹۰۶ غرفه‌دار از ۴۱ کشور برگزار شد و توانست بیش از ۲۷ هزار بازدیدکننده را از ۱۱۹ کشور جهان به خود جذب کند.

 

بزرگ‌ترین و کلیدی‌ترین فعالان حوزه پلاستیک، پتروشیمی، لاستیک و بسته‌بندی، در طول این چهار روز در دوبی گرد هم می‌آیند تا ضمن ارائه تازه‌ترین محصولات، نوآوری‌ها و خدمات، با ظرفیت‌های بالقوه همکاری و شراکت و شبکه‌سازی با مشتریان و همکاران بالقوه آشنا شوند.

 

در نمایشگاه امسال مجموعه بزرگی از فعالان اقتصادی در حوزه پلاستیک، محصولات پتروشیمی، لاستیک، فناوری‌های فرآوری لاستیک و پلاستیک، سامانه‌های پیش و پسا فرآوری، فناوری‌های بسته‌بندی با پلاستیک و بسیاری حوزه‌های دیگر، محصولات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

 

مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی، از متقاضیان برای بازدید در این نمایشگاه دعوت می‌کند تا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۸۵۱۱۷۲۱ – ۰۲۱۸۸۱۷۵۸۰۹ – ۰۲۱۸۸۱۷۵۸۱۹ تماس بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد