ارسال پاسخ

۲۶ مهر ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4448

pvc-asso.ir

قیمت pvc اروپا در ماه اکتبر برای بازارهای کشورهای CIS، شصت یورو در تن افزایش یافت

هفته گذشته مذاکرات بر سر قیمت پلی وینیل کلراید اروپا (PVC) برای ارسال محموله های اکتبر به کشورهای CIS آغاز شد. براساس گزارش قیمت ICIS-MRC تولیدکنندگان اروپایی تحت فشار افزایش قیمت اتیلن و هزینه برق در این منطقه، قیمت صادرات خود را در ماه جاری 60 یورو در تن و در برخی موارد حتی 90 یورو در تن افزایش دادند.

قیمت قرارداد اتیلن در اکتبر با افزایش 25 یورو در تن نسبت به ماه قبل توافق شد که به لحاظ تئوری این امکان را می دهد که در مورد افزایش12.5 یورو در هر تن  برای قیمت خالص تولید  PVC صحبت کنیم. اما به تازگی ، قیمت برق به میزان قابل توجهی افزایش یافته است ، که بر هزینه تولید پلیمر نیز تأثیر می گذارد.

به دلیل کمبود قابل توجه PVC در این منطقه و افزایش هزینه های تولید در ماه اکتبر ، تولیدکنندگان اروپایی قیمت صادرات را 60 یورو در تن یا بیشتر افزایش دادند.

بیش از یک چهارم ظرفیت های تولید پی وی سی اروپا به دلیل تعمیرات برنامه ریزی شده و برنامه ریزی نشده تعطیل شده است و عملیات ناپایدار تولیدکنندگان در ایالات متحده و کاهش صادرات بر تعادل بازار PVC اروپا تأثیر منفی گذاشته است.

درنتیجه طی سه ماه گذشته، برخی از خریداران کشورهای CISاز عدم وجود سهمیه صادراتی  pvc  از سوی برخی از تولیدکنندگان اروپایی خبر دادند. به طور کلی، معاملات مربوط به محموله های پلی وینیل کلراید سوسپانسیون (SPVC) در ماه اکتبر به بازارهای CIS در محدوده 1500-1605 یورو در تن FCA مورد بحث قرار گرفت ، در حالی که معاملات ماه قبل با قیمت 1440-1515 یورو/تن FCA انجام شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد