ارسال پاسخ

يكشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n436

pvc-asso.ir

ضرورت طرح رتبه بندی لوله و اتصالات پی وی سی از سوی اداره استاندارد

بسیاری از تولیدکنندگان اقدام به گرفتن استاندارد کرده اند اما به لحاظ کیفیت متفاوت هستند اگر آنها نیز علاوه بر انجمن، یک رتبه بندی در این خصوص داشته باشند بسیار عالی است.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، فرهمند مسئول غرفه نمایشگاه سومین روز نمایشگاه تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی را به لحاظ بازدیدکننده خوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به ترکیب بازدیدکنندگان این نمایشگاه، که به طور کلی از دست اندرکاران ساختمانی هستند؛ می توان امیدوار بود که صنعت از رکود خارج شود.

وی در خصوص طرح رتبه بندی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی  و آیا این که این طرح می تواند به بهبود نسبی سهم و موفقیت بیشتر در مناقصه ها منجر شود‌ گفت: ای کاش این طرح زودتر اجرایی می شد و زودتر این کار را آغاز کنند.

فرهمند در همین ارتباط افزود: به زعم بنده بهتر است که اداره استاندارد نیز این کار را انجام دهد؛ چون بسیاری از تولیدکنندگان اقدام به گرفتن استاندارد کرده اند اما به لحاظ کیفیت متفاوت هستند اگر آنها نیز یک رتبه بندی در این خصوص داشته باشند بسیار عالی است.

لازم به ذکر است پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی از 27 تا 30 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد