ارسال پاسخ

۱۳ شهریور ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4271

pvc-asso.ir

انتخاب لوله های pvc برای جایگزینی با خطوط اصلی آب در استرالیای جنوبی

سازمان خدمات آب استرالیای جنوبی( SA water ) قرار است که عملیات جایگزینی خطوط اصلی آب را در Port Hughes شهرکی در استرالیای جنوبی آغاز کند. در این عملیات 400 متر خط اصلی آب با سرمایه گذاری 155 میلیون دلار ارتقا خواهد یافت. این جایگزینی بخشی از برنامه چهار ساله SA water است که خدمات آب قابل اطمینان، پایدار و سالم در استرالیای جنوبی ارائه می دهد.

مدیر زیرساخت های پایدار SA WATER،  آماندا لوری گفت که ارتقا خطوط اصلی آب Port Hughes نمونه ای عالی از سرمایه گذاری اخیر در این مناطق برای اطمینان از تامین آب سالم و تمیز برای مصرف کنندگان است. او همچنین افزود: ما در اکثر جایگزینی های خطوط اصلی آب از لوله های پی وی سی استفاده می کنیم که به دلیل انعطاف پذیری بهتر و مقاومت در برابر جابه جایی شناخته شده اند.

از آنجایی که متوقف کردن کامل نشتی ها و شکستگی های ناشی از حرکت خاک، هوازدگی و سایر عوامل محیطی دشوار است، ما متعهد خواهیم شد که تکرار آن و هرگونه تاثیر احتمالی بر مصرف کنندگان را محدود کنیم. با طول عمر تقریبی بیش از 100 سال برای این لوله های جدید، این پروژه تضمین می کند که بتوانیم خدمات آب ایمن ، هوشمند ، قابل اطمینان و مقرون به صرفه را برای مشتریان خود در Port Hughes در سالهای آینده ارائه دهیم. این عملیات در اواسط ماه ژوئیه آغاز شده و حدود 6 هفته ادامه خواهد داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد