ارسال پاسخ

۳۰ مرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4216

pvc-asso.ir

فورموسا ظرفیت تولید PVC را در سه ماهه چهارم سال 2022 افزایش می دهد

به نقل از S&P Global با اشاره به منابع آشنا به عملیات این شرکت ، Formosa Plastics USA ، بخشی از پتروشیمی Formosa ،آغاز توسعه ظرفیت تولید پلی وینیل کلراید (PVC) در کارخانه خود در  باتون روژ ، لوئیزیانا را به سه ماهه چهارم سال 2022 موکول کرد.

درابتدا این شرکت برای افزایش ظرفیت کارخانه pvc خود با 513000 تن در سال  در سه ماهه چهارم سال 2021 برنامه ریزی کرده بود. فورموسا به سوالات مربوط به این تاخیر پاسخ نداد.  براساس اسناد موجود، این شرکت قصد دارد با افزودن حدود 130077 تن در سال به ظرفیت pvc در این کارخانه، گلوگاه در تولید را رفع کند. گلوگاه یکی از فرایندها در زنجیره ای از فرایندهاست، به گونه ای که محدودیت ظرفیت آن ، ظرفیت کل زنجیره را کاهش می دهد.

همانطور که MRC قبلاً اطلاع داده بود ، به عنوان بخشی از پروژه توسعه ، تجهیزات جدیدی در این کارخانه نصب می شود، از جمله تجهیزات تولید اسیدهای هالوژنه ، محصولی که Formosa برای تولید مونومر وینیل کلراید (VCM) استفاده خواهد کرد. در نتیجه ی مدرن سازی تولید PVC ، این شرکت  برای افزایش تولید مواد و فروش تا 20 درصد برنامه ریزی کرده است.

در سال 2017 ، فورموسا برنامه های خود را برای افزایش ظرفیت PVC در لوئیزیانا اعلام کرد و در مارس 2019 ،دولت مبلغ 500،000 دلار به این پروژه اختصاص داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد