ارسال پاسخ

۲۴ مرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4208

pvc-asso.ir

شرکت Perstorp ظرفیت تولید 2- اتیل هگزانوئیک اسید را افزایش می دهد

شرکت Perstorp ظرفیت تولید 2- اتیل هگزانوئیک اسید خود را تا سال 2022 به میزان قابل توجهی افزایش میدهد تا نیازهای روز افزون بازار را برآورده کند.

سرمایه گذاری و توسعه در چارچوب کارخانه های تولیدی Perstorp و پیاده سازی آن قبلا آغاز شده است.

2- اتیل هگزانوئیک اسید( 2-EHA) یکی از محصولان شاخص گروه Perstorp است که دارای بزرگترین ظرفیت تولید 2-EHA در جهان است. 2-EHA یک مایع بی رنگ با یک گروه کربوکسیلیک برپایه یک زنجیره 8 کربنی است که به طور گسترده ای در استرها برای نرم کننده های فیلم PVB و روان کننده های مصنوعی استفاده می شود. همچنین در تولید صابون های فلزی برای خشک کن های رنگ، در خنک کننده های خودرو و استابلایزرهای  PVC استفاده می شود. سایر کاربردها شامل نگهدارنده های چوب، کاتالیزور های پلی اورتان و داروسازی است.

با بهبود صنایع و سازگاری با پاندمی کرونا ، تقاضا برای 2-EHA در دو فصل گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته است، که نشان دهنده افزایش تقاضا برای مواد اولیه با کیفیت بالا است. سام چیا ، مدیر کسب و کار در پرستورپ می افزاید: " توسعه بازار برای چندین کاربرد که2-EHA در آن بسیار مهم است نیازمند افزایش ظرفیت تولید است. ما در حال حاضر در مرحله پیاده سازی هستیم و تنها در شش ماه آینده انتظار داریم 2-EHA بیشتری نسبت به امروز به بازار ارائه دهیم. "

پرستورپ همچنین اخیراً 2- اتیل هگزانوئیک اسید پرو را راه اندازی کرده است ، نسخه ای تا حدی تجدیدپذیر از 2-EHA که شامل 25٪ مواد اولیه تجدیدپذیر ، بر اساس مفهوم تعادل جرمی است.PRO 2-EHA  یکی از چندین محصول موجود در مجموعه محصولات زیستی Perstorp است که همه آنها دارای گواهی ISCC PLUS هستند و برای کمک به مشتریان در کاهش ردپای کربن طراحی شده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد