ارسال پاسخ

۱۹ مرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4190

pvc-asso.ir

دستیابی به زنجیره تامین PVC پایدارتر

PVC اولین ماده انتخابی برای انتقال به اقتصاد چرخشی است. در حقیقت PVC را می توان به دلیل ساختار پلیمری خود حتی بعد از زمان طولانی بازیافت کرد، درحالی که همچنان همان سطح عملکردی حفظ خواهد شد.از این نظر گرانول سازی یکی از بهترین فرایندها برای تبدیل محصولات PVC پایان یافته یا باقی مانده از سایر فرایندهای صنعتی به مواد اولیه جدید است.

 با این وجود، یکی از چالش های اصلی در بازیافت  PVC، تبدیل مواد بازیافتی به محصولات با کیفیت بالاست:

اکسترودرهای دومارپیچ Bausano به طورکامل این نیاز را برآورده می کنند و گرانول های بدست آمده از بازیافت PVC سخت و انعطاف پذیر را تولید می کند که دارای بالاترین استانداردها هستند. PVC یکی از گسترده ترین پلیمرهای ترموپلاستیک در جهان برای کاربردها در بخشهای مختلف ، از ساخت و ساز تا پزشکی است. پایداری چرخه عمر، این ماده را به منبعی ارزشمند در اجرای استراتژی های اروپایی برای بازیابی و استفاده مجدد از پلاستیک تبدیل می کند. به طور خاص ، بازیافت باقی مانده PVC صنعتی مزایای مضاعفی را به دنبال دارد: از یک سو ، حفاظت از محیط زیست ، باعث کاهش مصرف انرژی مورد نیاز برای تولید همان مقدار PVC جدید و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای می شود. از سوی دیگر ، گرانول سازی هزینه های شرکت را به دلیل  کاهش دفع ضایعات PVC به حداقل می رساند و یک فرآیند حلقه بسته ایجاد می کند که هزینه مدیریت را به سود تبدیل می کند.در شرایط خاص، فرایند اکستروژن ضایعات یا باقی مانده ها با افزودنی ها، فیلرها و الیاف اصلاح می شود و به عملکرد بالایی مخصوصا در مراحل اختلاط و گاززدایی نیاز است. به همین دلیل است که تولید گرانول ها با استفاده از ماشین های دومارپیچ برای اکستروژن مجدد ، از نظر انعطاف پذیری بیشتر در فرمول برای رسیدن به نتیجه مورد نیاز، مزایای مشخص را ارائه می دهد. علاوه بر این، وجود آلاینده ها که یکی از مشکلات اولیه در بازتولید PVC است، می تواند توسط یک سیستم تعویض فیلتر که به طور خاص طراحی شده است، متوقف شود.به طور دقیق خطوط اکستروژن دو مارپیچ MD Plus و MD Nextmover از Bausano برای فرایندهای بازیافت مناسب هستند. زیرا قادر به پردازش و حذف ناخالصی های مواد پلاستیکی مانند  PVC حاصل از ضایعات پس از مصرف هستند.مشاوره تیم فنی در هر مرحله از مسیر به اکسترودرهای دومارپیچ این امکان را می دهد تا به محصولات اکسترود شده با ترکیب نهایی یکنواخت و ایده آل برای فرایندهای بعدی قالب گیری، اکستروژن و یا کلندرینگ دست یابیم.

در Bausano ، ما فکر می کنیم که نحوه تولید و مصرف پلاستیک ، همانطور که امروز می شناسیم ، باید به طور اساسی تغییر کند تا کل چرخه ای که ما به آن تعلق داریم ، در طول زمان پایدار و قابل تکرار باشد. به همین دلیل است که ما معتقدیم سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه ، به منظور ارتقاء فناوری هایی که بتوانند ردپای PVC زیست محیطی را بهبود بخشند ، ضروری است. الساندرو رووتولو افزود: این امر باعث می شود انتقال به یک اقتصاد چرخشی تسریع شود و به کاهش تغییرات آب و هوایی کمک کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد