ارسال پاسخ

۱۸ مرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4186

pvc-asso.ir

بازار پلی وینیل کلراید در آسیا _ اقیانوسیه

انتظار می رود بازار پلی وینیل کلراید(pvc) آسیا- اقیانوسیه در طول دوره پیش بینی 2021-2026 رشد مرکب سالانه بیش از 5% را ثبت کند. تقاضا برای لوله و اتصالات pvc به علت افزایش تقاضا در کشورهای در حال توسعه به ویژه اقتصادهای بر پایه کشاورزی مانند چین، هند و اندونزی است.

عوامل پیش برنده این بازار افزایش استفاده از پلاستیک برای کاهش وزن خودرو و کاهش مصرف سوخت، افزایش تقاضا از صنعت ساختمان و افزایش کاربردها در صنعت مراقبت های بهداشتی است.

استفاده گسترده از وسایل نقلیه الکتریکی و بازیافت pvc در آینده به عنوان یک فرصت عمل خواهد کرد.

افزایش تقاضا از صنعت ساختمان

بخش ساخت و ساز در آسیا- اقیانوسیه بزرگترین بخش جهان است و به دلیل افزایش جمعیت، افزایش درآمد طبقه متوسط و شهرنشینی با سرعت سالم در حال رشد است.

افزایش فعالیت ساخت زیربناها محرک اصلی بخش ساخت و ساز در منطقه است. علاوه بر این، ورود بازیگران اصلی اتحادیه اروپا به بازار پردرآمد چین به گسترش این صنعت دامن زده است. با توجه به پتانسیل های تجاری کشورهایی مانند اندونزی، چین، مالزی، سنگاپور و کره جنوبی، این کشورها میزبان بسیاری از رویدادهای ملی و بین المللی شده اند.

مصرف کنندگان عظیم و هزینه های تولید ارزانتر در منطقه آسیا- اقیانوسیه با سرمایه گذاری های مستقیم خارجی در حال افزایش است که هند و چین بیشترین سود را از آن خود کرده اند. چنین محیط تجاری مطلوبی در منطقه، تقاضا را برای هتل ها، مراکز خرید، ساختمان های بلند و استادیوم ها ( در فضای باز و سرپوشیده) را بیشتر تسریع کرد و در نتیجه صنعت ساختمان سازی را در این منطقه تقویت کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد