ارسال پاسخ

۱۲ مرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4155

pvc-asso.ir

بازار جهانی سیستم مجرای کابل از سال 2021 تا 2026

بازار مجرای کابل براساس نوع محصول( مجرای کابل سخت و انعطاف پذیر)، صنعت نهایی ( ساختمان، فناوری اطلاعات (IT) و مخابرات ) و جغرافیا تقسیم بندی شده است.

مروری بر بازار:

انتظار می رود بازار مجاری کابل رشد مرکب سالانه 11.62% را در طول دوره پیش بینی 2021-2026 ثبت کند.

شهرنشینی سریع در اقتصادهای در حال توسعه منجر به افزایش پروژه های عمرانی می شود. این عامل، تقاضا برای سیستم های سیم کشی را بیشتر می کند و باعث افزایش فروش کابل های رسانا می شود.

علاوه بر این، آنالیز صنعت سیم و کابل، رشد تولید برق تجدید پذیر را نشان می دهد. انتظار می رود این یکی از عوامل اصلی رشد بازار کابل و سیم برق باشد و در نتیجه رشد بازار مجاری کابل را در پی خواهد شد.

با این حال، نوسان قیمت مواد اولیه مانند فولاد، پلاستیک و آلومینیوم عوامل کلیدی برای ممانعت از رشد جهانی بازار سیستم مجاری کابل است.

یک مجرای الکتریکی برای دسته بندی ایمن سیم ها مفید است و استفاده اولیه از مجاری کابل برای ایمنی است. این سیستم های مجرایی، خطرات ناشی از اتصال کوتاه، برق گرفتگی و یا آتش سوزی را کاهش می دهد. انتظار می رود آسیا و اقیانوسیه در این دوره پیش بینی سریعترین منطقه برای سیستم های مجرایی کابل باشد.

ساختمان های تجاری رشد چشمگیری در این صنعت دارند

 گزارش شش ماهه موسسه معماران آمریکا (AIA) نشان می دهد که بخش های ساختمان تجاری بیشترین سود مورد انتظار را به همراه خواهند داشت و تقاضای زیاد برای زیرساخت های بهتر، فرصت هایی را برای سیستم های مجاری کابل فراهم می کند.

علاوه براین تقاضا برای سیستم های سیم کشی ایمن تر در کاربردهای تجاری و صنعتی در حال رشد است.

همچنین با پیشرفت تکنولوژی، طراحی ساختمان تجاری با اینترنت اشیا در حال ظهور است. شبکه های اینترنت اشیا اغلب به یک شبکه فیبر بک هال (BACKHAUL)  نیاز دارند. بسته به اندازه عملیات و داده های تولید شده، به اتصالات سیمی نیاز است و انتظار می رود این یک فرصت بزرگ برای بازار مجاری کابل باشد.

آسیااقیانوسیه شاهد سریعترین رشد است

 رشد آسیا اقیانوسیه به فعالیت های زیرساختی سریع در منطقه  عمدتا در چین و هند نسبت داده می شود. در این کشورها، مناطق روستایی به مناطق شهری تبدیل می شوند و در مجموع مسئول بیش از 50% سهم این رشد در صنعت ساختمان خواهند بود. علاوه بر این ، پروژه های در حال افزایش در زمینه برق رسانی و تامین برق در این مناطق، فرصت های زیادی را برای رشد بازار مجاری برق ایجاد می کند. با این رشد مداوم در صنعت ساختمان وساخت و ساز ، همراه با افزایش تقاضا برای منابع تجدیدپذیر انرژی ، انتظار می رود تقاضا برای لوله های مجاری الکتریکی در این دوره پیش بینی افزایش یابد.

نقشه زیر میزان رشد منطقه ای بازار مجاری کابل را از سال 2019 تا 2024 نشان می دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد