ارسال پاسخ

۱۰ مرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4139

pvc-asso.ir

شرکتNouryon اولین مجوز CID را به یک تولید کننده PVC در چین اعطا کرد

شرکت Nouryon ، رهبر جهانی در زمینه مواد شیمیایی ، یک قرارداد پنج ساله با Beiyuan Chemical ، تولید کننده پیشرو پلی وینیل کلرید (PVC) در چین امضا کرد.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:    

براساس این توافق نامه، Nouryon مجوز فناوری نوآورانه دوزینگ آغازگر پیوسته خود (CID) را به Beiyuan می دهد و آغازگر CID اختصاصی Trigonox®187  خود  را که در سایت جدید Nouryon در تیانجین چین تولید خواهد شد، عرضه می کند. مشارکت با Beiyuan بر سابقه موفق Nouryon در ارائه فناوری CID به مشتریان در سراسر EMEA( اروپا، خاورمیانه و آفریقا) و قاره آمریکا استوار است.

 Alain Rynwalt گفت: به عنوان بزرگترین تولیدکننده جهانی آغازگرهای پلیمریزاسیون برای PVC، Nouryon مشتاق به همکاری با Beiyuan و گسترش این فناوری در چین است. فناوری ثبت اختراع شده CID به Beiyuan امکان می دهد تا خروجی راکتور افزایش یابد، در حالی که بهره وری و مصرف انرژی، کیفیت محصول و ایمنی عملکرد را بهبود می بخشد.

PVC به عنوان یکی از پرکاربردترین مواد در جهان برای بسیاری از محصولات اساسی مانند لوله ها، کابل های الکترونیک، ظروف پزشکی و تیوب ها استفاده می شود. به دلیل مقاومت در برابر آتش و هوازدگی، عایق الکتریکی و تنوع در ترکیب، عمدتا در بازارهای ساختمانی، خودرو و مراقبت های بهداشتی استفاده می شود. براساس گزارش GlobalData، ظرفیت جهانی  PVC به طور بالقوه از 56 میلیون تن در سال 2019 به 65 میلیون تن در سال 2024 افزایش می یابد و چین نیمی از این افزایش را به خود اختصاص می دهد. Beiyuan یکی از تولیدکنندگان پیشرو PVC در چین است. با تولید خودکار آغازگرهای پلیمریزاسیون، تولید  PVC ایمن تر و کارآمدتر خواهد بود.  مدیر عامل Beiyuan اظهار داشت: ما معتقدیم که مشارکت با Nouryon ما را در خط مقدم صنعت قرار می دهد و به ما کمک می کند تا مقررات سختگیرانه زیست محیطی و ایمنی را مورد توجه قرار دهیم. " نایب رئیس ارشد بازارهای نوظهور و چین در Nouryon ، می گوید: مشتریان ما در سراسر جهان خواستار راه حل های پایدارتر هستند و بنابراین به فناوری CiD برای تولید PVC روی آورده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد