ارسال پاسخ

۱۵ تير ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4026

pvc-asso.ir

ساخت تاسیسات تولید اتیلن دی کلراید و پی وی سی در ابوظبی

شرکت ملی نفت ابوظبی (ADNOC) و صنایع Reliance توافق نامه ای را برای پیوستن به تاسیسات جدید تولید کلرآلکالی، اتیلن دی کلراید و پلی وینیل کلراید در مقیاس جهانی در TA’ZIZ الرویس، ابوظبی امضا کردند. در نتیجه‌ی این توافق نامه تقاضای رو به رشد برای این مواد اولیه صنعتی تامین می شود و از قدرت نفوذ ADNOC و Reliance به عنوان رهبران صنعتی و انرژی جهانی می توان بهره برد.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:

 

این پروژه در منطقه شیمیایی صنعتی TA’ZIZ  تاسیس خواهد شد که یک سرمایه گذاری مشترک بین ADNOC و ADQ است و اولین سرمایه گذاری توسط Reliance در این منطقه خواهد بود. این توافق نامه تداوم حرکت پایین دست ADNOC و برنامه های رشد صنعت همگام با استراتژی ADNOC برای سال 2030 را نشان می دهد.پروژه های پتروشیمی، پالایشی و رشد گاز در حال حاضر در دست ساخت است. همچنین تعدادی از پروژه ها به تازگی در بخش های پایین دستی به اتمام رسیده اند.

ADNOC با سرمایه گذاری بیش از 18 میلیارد درهم امارات و تعدادی از پروژه های رو به رشد در بخش پایین دست و صنعت، در حال آماده سازی برای رشد TA’ZIZ، قطب تولید مواد شیمیایی در سطح جهانی و اکوسیستم صنعتی مستقر در الرویس است.

طبق مفاد این توافق نامه ، TA’ZIZ و Reliance کارخانه ای یکپارچه با ظرفیت تولید 940 هزار تن کلر قلیایی ، 1.1 میلیون تن اتیلن دی کلراید و 360 هزار تن پی وی سی سالانه احداث می کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد