ارسال پاسخ

۱۳ تير ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4011

pvc-asso.ir

صادرات PVC ژاپن در ماه می به کمترین میزان در 13 ماه اخیر رسید

S&P Global با اشاره به آخرین داده های گمرک ژاپن در 30 ژوئن گزارش داد که صادرات پلی وینیل کلراید ژاپن در ماه می به علت قرنطینه در هند 5.9% کاهش یافت و به کمترین میزان در 13 ماه گذشته یعنی 42.212 تن در ماه رسید. این صادرات نسبت به سال گذشته 10.8% کاهش یافته است.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:

حدود نیمی از صادرات ماهانه رزین پی وی سی ژاپن به هند انجام می شود جایی که از مالیات صفر برای واردات برخوردار است. صادرات پی وی سی ژاپن به هند همچنین در ماه می به کمترین میزان 13 ماهه یعنی 22.310 تن رسید. هند در ماه می دچار موج دوم شیوع ویروس کرونا شد که منجر به تعطیلی و قرنطینه در شهرهای بزرگ شد. اشتیاق خرید محموله های پی وی سی توسط هند به دلیل کاهش فعالیت های اقتصادی به سرعت کاهش یافت. براساس اطلاعات S&P Global Platts، قیمت میانگین PVC هند در ماه می به طور متوسط1545 دلار در هر تن بود که این مقدار در آوریل به بالاترین سطح یعنی 1675.5 دلار در هر تن رسیده بود.

طبق گفته منابع بازار، هند در ماه ژوئن از موج دوم بهبود می یابد با این حال این منابع انتظار روند کندتر بهبود را دارند.

همانطور که  MRC قبلا اطلاع داده بود، پالایشگاه های هند با پیش بینی لغو تحریم های ایالات متحده، قصد دارند با کاهش خرید نفت خام اسپات در نیمه دوم سال، فضایی را برای از سرگیری واردات از ایران ایجاد کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد