ارسال پاسخ

۹ تير ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3993

pvc-asso.ir

سیستم بازرسی Pixargus برای پروفیل‌ها

Pixargus برای بازرسی محصولات اکسترود شده از تیوب‌های ساده گرفته تا پروفیل‌های پیچیده ساخته شده از پلاستیک، لاستیک و یا فلز، مجموعه‌ای از فناوری‌های بصری ماشین را تولید کرده است.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:

 

IProfilControl برای مشاهده نواقص، حداکثر هشت دوربین را در سیستم خود به کار گرفته است. Pixargus برای بازرسی محصولات اکسترود شده از تیوب های ساده گرفته تا پروفیل های پیچیده ساخته شده از پلاستیک، لاستیک و یا فلز، مجموعه ای از فناوری های بصری ماشین را تولید کرده است. در این سیستم ها از یک محفظه لولایی استفاده شده که می توانند پروفیل ها را در یک قوس کامل 360 درجه احاطه کند. این سیستم ها تحت تاثیر منابع نور خارجی قرار نمی گیرند. ساختار بیرونی محکم و ضد زنگ آن، مقاومت بالایی در تولید دارد.

مزیت این سیستم بازرسی، نسبت به نمونه های مشابه اندازه و قیمت مناسب آن است. IProfilControl فضای بسیار کمی را در خط تولید اشغال می کند و با قیمت کمتر از برخی مدل های دیگر، تا 400 میلیون پیکسل در ثانیه را اندازه گیری می کند. با استفاده از حدود 8 دوربین می توان فواصل، زاویه ها و شعاع های هر پروفیل را ضبط کرد. همچنین می تواند مسائل خارج از مشخصات از جمله انحرافات، تغییر شکل، شیار، حباب ها و خراش ها را شناسایی کند. این دستگاه برای صنعت 4.0 آماده است و توسط تبلت، نوت بوک و یا رایانه شخصی تحت شبکه قابل کنترل است.

این سیستم جدید از همان تکنولوژی بازرسی ProfilControl7  که قبلا توسط این شرکت ارائه شده بود استفاده می کند اما اندازه آن بسیار کوچکتر است . این امر ادغام این سیستم را در خط تولید خیلی راحت تر می کند.همچنین  میتوان به سرعت بین خطوط جا به جا کرد.  IProfilControl می تواند بدون مداخله اپراتور بازرسی را انجام دهد. آرایش لولایی سر سنسور تضمین می کند که اندازه گیری تحت تاثیر نور های پارازیتی قرار نمی گیرد. این سیستم بی نظمی های توپوگرافی و غیر توپوگرافی کوچکتر از یک دهم میلیمتر را با بالاترین دقت تشخیص می دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد