ارسال پاسخ

۸ تير ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3983

pvc-asso.ir

افزایش تنوع در تولید اتصالات OPVCتوسط Molecor

Molecor در تعهد مداوم خود به ارائه پیشرفته ترین راه حل ها برای انتقال آب تحت فشار، اخیرا محصولات جدیدی را به مجموعه اتصالات پی وی سی ecoFITTOM® افزوده است که به طراحی و اجرای هر چه بهتر شبکه ها کمک می کند.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:

 

در سبد محصولات این شرکت، اتصالات با قطر 125، 140 و 225 در تمامی زوایا وجود دارد: زانو 11.25، زانو 22.5، زانو 45 و 90 درجه ، کاهنده ها و کوپلینگ های رابط MOLECOR با اتصالات ecoFITTOM® ویژگی های هیدرولیکی و مکانیکی عالی را ارائه میدهد و کیفیت کلی آب انتقالی را تضمین می کند.

خصوصیات مکانیکی عالی  OPVC در اتصالات ecoFITTOM® و لوله های TOM® قطر داخلی بزرگتر نسبت به سایر اتصالات و لوله های تولید شده از مواد پلیمری دیگر با همان الزامات مکانیکی را ارائه می دهد.

علاوه براین، برخلاف اتصالات فلزی، لوله و اتصالات  OPVC به هیچ نوع حفاظت داخلی و خارجی در برابر خوردگی نیاز ندارند که این امر منجر به کاهش هزینه های تولید آنها میشود.

از طرف دیگر، ماشین الات سنگین برای نصب آنها مورد نیاز نیست. به علت سبک بودن و مدیریت راحت این اتصالات، به دلیل ویژگی های فیزیکی و مکانیکی بسیار عالی آنها می توان به صورت دستی تا سایز 315 میلیمتر نصب کرد. و این واقعیتی است که به طور قابل توجه در کاهش زمان نصب و هزینه کمک می کند. از این اتصالات می توان در شبکه های انتقال آب آشامیدنی ، سیستم های آبیاری ، کاربردهای صنعتی ، آب بازیافتی ، شبکه های اطفا حریق و سایر کاربردها استفاده کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد