ارسال پاسخ

۶ تير ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3968

pvc-asso.ir

بازیافت وینیل طی سه سال 70 میلیون پوند افزایش یافته است

موسسه وینیل(VI) و انجمن تجاری ایالات متحده به نمایندگی از تولیدکنندگان وینیل، مونومر وینیل کلراید(VCM)، مواد افزودنی و اصلاح کننده ها مفتخر است که اعلام کند بازیافت وینیل در ایالات متحده و کانادا 70 میلیون پوند نسبت به سال 2016 افزایش یافته است و به بیش از 1.1 میلیارد پوند در کل رسیده است.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:

این نظر سنجی که توسط شرکت Tarnell در سال 2020 انجام شد، نشان داد که از بین تمام مواد وینیل بازیافتی، 958 میلیون پوند قبل از مصرف و 142 میلیون پوند پسا مصرف بود. طبق گزارش ضایعات جامد شهری آژانس حفاظت محیط زیست ایالات متحده (EPAPVC تنها 2.6% از کل پلاستیکی که در محل دفن ضایعات وجود دارد، تشکیل می دهد.

رشد صنعت بازیافت نشان می دهد که  PVC هم قابل بازیافت است و هم بازیافت می شود. بیشتر محصولات  تولیدی از  PVC با دوام اند.مانند لوله های  PVC که دهه ها در خدمت هستند. به همین دلیل اغلب مواد کمتری برای بازیافت در دسترس است و این محصولات کمتر به محل دفن زباله می رود و این خبر بسیار خوبی است که مقدار زیادی از  PVC در حال استفاده است.

شورای پایداری وینیل یک شورای تجاری( VSC ) است که باعث پیشرفت پایداری در صنعت وینیل می شود و دارای یک هدف صنعتی است و آن افزایش بازیافت به میزان 10% تا سال 2025 است  و این نیاز به بازیافت تقریبا 160 میلیون پوند از محصولات وینیلی پسا مصرف دارد و 20 تا 30 میلیون دلار سرمایه گذاری لازم است.

جی توماس ، مدیر اجرایی VSC ، گفت: "تعهد به هدف گامی مهم در توجه به نیاز سرمایه گذاری در زیرساخت های بازیافت است."  ما اطمینان داریم که از طریق همکاری با صنعت امکان دستیابی به آن وجود دارد. ما در حال همکاری نزدیک با موسسه سایدینگ وینیل و انجمن پارچه های شیمیایی و فیلم برای اجرای پروژه های بازیافت آزمایشی در بازارهای مربوطه هستیم. ابتکاراتی از این قبیل ما را در مسیر درست برای رسیدن به هدف قرار می دهد. "

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد