ارسال پاسخ

۲ تير ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3946

pvc-asso.ir

نگاهی به بازار استابلایزرهای آلی پی‌وی‌سی از سال 2021 تا 2026

در چند سال گذشته، با توجه به اینکه قیمت مواد اولیه نسبتا ثابت بود، با افزایش ظرفیت تولید، انتظار می‌رود که قیمت مواد اولیه استابلایزرهای آلی پی‌وی‌سی در کوتاه مدت پایدار باشد. با این حال، بهبود انرژی، هزینه‌های حمل و نقل و کارگری نقش مهمی در افزایش قیمت استابلایرهای آلی پی‌وی‌سی بازی می‌کند.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:

ترکیبات قلع آلی بیش از 40 سال است که برای پایدارسازی پی‌وی‌سی مورد استفاده تجاری قرار می گیرند و کارایی این محصولات نیز به طور کامل در کاربردهای مربوطه اثبات شده است. اگر چه تعداد استابلایزرهای آلی هنوز اندک است، اما انتظار می رود که پتانسیل بالایی در بازار داشته باشند. با این وجود استابلایزرهای آلی باید همان فرایند تکامل را مانند هر فناوری دیگر طی کنند و رقابت فنی و مشخصات پایداری برتر خود را ثابت کنند. استابلایزرهای آلی که در بازار نسبتا جدید هستند، قیمت بالایی دارند. با این حال با معرفی انواع محصولات و مقیاس اقتصادی، قیمت ها از رقابت بیشتری برخوردار می شوند. استابلایزرهای سرب، بزرگترین بازار و استابلایزرهای آلی سریعترین رشد را در بین انواع استابلایزرهای مورد استفاده برای کاربردهای مختلف دارند. صنعت استابلایزرهای آلی  پی‌وی‌سی چندان پراکنده نیست، تولیدکنندگان این استابلایزرها بیشتر در آمریکای شمالی، اروپا، چین، ژاپن و هند هستند. در این میان، آمریکای شمالی بیش از 30% از کل فروش استابلایزرهای آلی را به خود اختصاص داده است. گروه PMC با سهم بازار 18.08% در بازار جهانی استابلایزرهای آلی پی‌وی‌سی ، پیشتازترین تولیدکننده جهان است. به طور کلی علی رغم فضای ضعیف اقتصادی، عملکرد استابلایزرهای آلی  پی‌وی‌سی مثبت است. استابلایرز  پی‌وی‌سی متیل قلع سهم بیشتری از بازار نسبت به انواع دیگر استابلایزرهای آلی دارد. این استابلایزرها به دلیل مقرون به صرفه بودن و مقاومت عالی در برابر حرارت، بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. در چند سال گذشته، با توجه به اینکه قیمت مواد اولیه نسبتا ثابت بود، با افزایش ظرفیت تولید، انتظار می رود که قیمت مواد اولیه استابلایزرهای آلی  پی‌وی‌سی کوتاه مدت پایدار باشد. با این حال، بهبود انرژی، هزینه های حمل و نقل و کارگری نقش مهمی در افزایش قیمت استابلایرهای آلی  پی‌وی‌سی بازی می کند.

شرکت هایی هستند که ظرفیت ها و اهداف جدیدی در نظر دارند و برای بهبود سودآوری باید هدایت هزینه و کیفیت را عهده دار شوند. همچنین، شرکت ها برای کاهش هزینه ها و بهبود کیفیت بر نوآوری در فناوری، به روزرسانی تجهیزات و بهبود فرایند تمرکز کرده اند.

میانگین قیمت استابلایزرهای آلی  پی‌وی‌سی بیشتر کاهش خواهد یافت. میانگین قیمت این محصول در چند سال گذشته به دلیل توسعه فناوری کاهش یافته است . این میانگین قیمت به دلیل افزایش تکنولوژی تولید تکامل یافته در چند سال آینده حفظ خواهد شد. پیش بینی می شود اندازه بازار جهانی استابلایزرهای آلی  پی‌وی‌سی از 1321 میلیون دلار در سال 2020 به 1475.4 میلیون دلار تا سال 2026 برسد و با نرخ رشد مرکب سالانه 1.9% رشد کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد