ارسال پاسخ

۱ تير ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3939

pvc-asso.ir

کاهش صادرات پی‌وی‌سی کره‌جنوبی

صادرات پی‌وی‌سی کره‌جنوبی ممکن است به پایین‌ترین سطح در چند سال اخیر برسد. صادرات به هند به کمترین میزان در یک سال گذشته رسیده است.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:

آخرین اطلاعات گمرک کره نشان داد که صادرات پی وی سی کره جنوبی در ماه می 35.9% نسبت به ماه قبل کاهش یافت و به پایین ترین سطح یعنی 23842 تن رسید که به دلیل تقاضای ضعیف در هند بوده است. اطلاعات نشان می دهد صادرات پی وی سی کره جنوبی به هند در ماه می 66% نسبت به آپریل کاهش یافت و به پایین ترین سطح یک ساله یعنی 6636 تن رسید.

 به گفته ی منابع بازار، صادرات پی وی سی کره جنوبی احتمالا طی ماه های آینده با کاهش تقاضا نزولی خواهد بود. پیش بینی می شود پیشنهادات قیمت پی وی سی در آسیا و در ماه جولای حداقل 100 دلار در تن نسبت به ژوئن کاهش یابد و این کاهش قیمت، تقاضای نزولی را منعکس می کند. به گفته ی منابع صنعتی برای ماه ژوئن پیشنهادها با قیمت 1520 دلار در تن  CFR هند اعلام شد که نسبت به ماه می 150 دلار در هر تن کاهش یافته است.

تقاضای پی وی سی هند در سه ماهه دوم سال 2021 تضعیف شد زیرا چندین شهر به علت موج های کووید 19 به کلی تعطیل شدند. همگام با تقاضای ضعیف، براساس داده های S&P Global Platts، قیمت پی وی سی هند پس از رسیدن به بالاترین رکورد 1670 دلار در تن در ماه مارس، در پایان آوریل شروع به کاهش کرد. داده های PLATTS نشان داد که در 9ژوئن، قیمت پی وی سی هند 20 دلار  نسبت به هفته ی گذشته کاهش یافت تا در کمترین میزان چهار ماهه اخیر به 1440 دلار در هر تن برسد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد