ارسال پاسخ

۲۹ خرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3922

pvc-asso.ir

واکنش بازار ارز به نتایج انتخابات

قیمت دلار امروز یک روز پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و در واکنش به نتایج شمارش آرای انتخابات، ابتدا افزایش یافت اما در ادامه با مشخص شدن نتیجه انتخابات، کاهش قیمت را تجربه کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از  همشهری ‌آنلاین، امروز و تا لحظه تنظیم این گزارش، در آخرین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی  که بر اساس قیمت سایت سنا بانک مرکزی اعلام می شود قیمت خرید و فروش دلار از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۳هزار و ۱۶۹ تومان و ۲۳هزار و ۶۳۷ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن تنها ۱۰ تومان نسبت به پنجشنبه گذشته افزایش یافت.

 

همچنین، قیمت خرید یورو نیز ۲۷هزار و ۸۳۵ تومان و قیمت فروش آن ۲۸هزار و ۴۱۶ تومان اعلام شده است که نسبت به پنجشنبه گذشته ارزان تر شده است.

 

این چهارمین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی تا این لحظه است. در اعلام اول و دوم نرخ از سوی این صرافی قیمت دلار افزایش یافت و در نرخ های بعدی شروع به کاهش کرد. 

 

یکی از فعالان بازار ارز در این خصوص به همشهری آنلاین گفت: به نظر می رسد نرخ دلار در ابتدای امروز به دلیل هیجانات ناشی از نتیجه انتخابات افزایش یافت.

 

وی ادامه داد: حتی نرخ های صرافی ملی نیز حاکی از همین موضوع بود. تا جایی که نرخ فروش دلار در صرافی ملی نیز به ۲۴ هزار تومان نزدیک شد و نرخ فروش دلار در بازار آزاد از ۲۴ هزار و ۳۰۰ تومان نیز گذشت.

 

وی افزود: پس از اعلام نتایج انتخابات، از هیجان بازار نیز کاسته شد. نرخ فروش دلار در صرافی ملی شروع به کاهش کرد و همزمان نرخ ها در بازار آزاد نیز ریخت به طوری که در حال حاضر قیمت خرید دلار در بازار آزاد ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۲۳ هزار و ۷۰۰ تومان است. 

 

اما آخرین نرخ ها در بازار متشکل ارز نیز نشان می‌دهد که هر دلار در این بازار با قیمت ۲۳ هزار و ۲۶۲ تومان و هر یورو با قیمت ۲۸ هزار و ۱۴ تومان معامله شده است‌.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد