ارسال پاسخ

جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n39

pvc-asso.ir

11/ واردات ایجاد رقابت می‌کند

شروع واردات مشکلی ندارد و خود ایجاد رقابت می‌کند، به شرطی که واردات برای کالاهای مورد نیاز کشور باشد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی، خراسانی از مدیران شرکت داراکار، با بیان این که در سه ماه گذشته بازار خوبی وجود نداشته، نسبت به بهتر شدن وضعيت بازار در آينده اظهار اميدوارى كرد.

وى در ادامه افزود: با آمدن دولت جدید و انجام کارهای زيربنايي صورت گرفته، چنانچه بتوانند جلوی وارادات را بگیرند، صنعت آینده خوبی خواهد داشت. برنامه هاى ارائه شده از سوى دولت بيشتر براى سال ٩٤ بوده كه هم اكنون آغاز شده است.

خراسانی در خصوص امكان دامپينگ از سوى شركت هاى خارجى در هنگام باز شدن درهاى ايران توضييح داد: شروع واردات مشکلی ندارد و خود ایجاد رقابت می‌کند، به شرطی که واردات برای کالاهای مورد نیاز کشور باشد و تولید آن کالا در داخل کفاف نیاز را ندهد؛ مهم این است ارزی که از کشور خارج می شود، برای کالاهای مورد نیاز باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شرکت داراکار در این نمایشگاه به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یافته، گفت: شرکت داراکار شرکتی با سابقه 40 ساله است و به این میزان در بازار حضور داشته؛ از این روی کالاهای ما شناخته شده است. علت حضور ما در نمایشگاه معمولا دید و بازدید و عرض ادب به مشتریان است.

خراسانی در همین ارتباط افزود: در وضعیت کنونی شرکت داراکاربه دنبال توسعه بازار و یا پیدا کردن مشتریان جدید نیست و حضور در اینجا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد.

این مدیر جوان درباره محصولات جدید این شرکت توضییح داد: ما در لوله پی‌وی‌سی، محصول نانو را عرضه کرده‌ایم یعنی لوله پی‌وی‌سی با فرمولاسیون نانو و در اتصالات هم چند مدل را اضافه و به نمایش گذاشته‌ایم.

به گفته او شرکت دارکار در سال 52 در شهر اصفهان با مدیریت ایرج کسائیان تاسیس و در حال حاضر نیز محمد علی ظهیری مدیرعاملی این شرکت را عهده‌دار است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد