ارسال پاسخ

۸ خرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3822

pvc-asso.ir

پنجره های pvc بازیافتی برای پروژه های ساختمان سازی

شرکت Profine فریم های پنجره ساخته شده از pvc کاملا بازیافتی را برای یک پروژه ساختمانی در آلمان تهیه کرده است. این پنجره های بازیافتی برای یک مرکز مراقبت روزانه از کودکان در مونشن‌گلادباخ تهیه شده است.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:

 

مدیر فروش Profine در آلمان گفت پنجره های ReFrame اولین نمونه هایی هستند که کاملا از pvc بازیافتی ساخته می شوند و دارای ویژگی های عملکردی مشابه پنجره های pvc معمولی هستند. این فریم ها دارای سطح مقاوم در برابر اشعه ماورابنفش، خواص فنی خوب و عایق حرارتی بالا هستند.این شرکت 57 درب و پنجره با PVC بازیافتی تولید کرده و آنها را در این مرکز نصب می کند.ساخت این مرکز باید در تابستان به پایان برسد. پروژه دوم آپارتمانی با یک مهد کودک در طبقه همکف آن است و با پروفیل های پنجره Reframe  مجهزخواهد شد.

 

سطح خارجی این فریم ها با تکنولوژی ProCoverTec بهبود یافته است. در این تکنولوژی یک مایع سنتزی روی پروفیل های پنجره upvc اعمال می شود. این پوشش محافظ، بهترین محافظت را از پروفیل در برابر آلودگی و تخریب در شرایط جوی فراهم می‌کند و به پروفیل‌ها ظاهری با کیفیت بالا را می دهد.ProCoverTecهمچنین ویژگی های فنی مانند مقاومت در برابر اشعه ماورابنفش و مادون قرمزرا بهبود می بخشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد