ارسال پاسخ

۸ خرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3819

pvc-asso.ir

شرکت Conair خط اکستروژن PipeMaster را معرفی می کند

شرکت Conair، تامین کننده تجهیزات کمکی پردازش پلاستیک مجموعه ای از تجهیزات و ابزارهای پایین دستی را برای اکسترود لوله های پلاستیکی در قطرهای حداکثر تا 24.9 اینچ (630 میلیمتر) معرفی کرده است.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:

 

خط PipeMaster طی کنفرانس مطبوعاتی مجازی با ارائه نوآوری هایی که Conair قصد داشت در رویداد لغو شده  NPE2021 به نمایش بگذارد، رونمایی شد. تاکنون تجهیزات پردازش Conair برای لوله ها تا اندازه 8 اینچ(200 میلیمتر) محدود شده بود و نیاز به ارتقا داشت. ارنی پریاتو، نایب رئیس این شرکت در بیانیه ای گفت: پردازنده های اکسترود لوله در یک بازار بسیار قوی و با  آگاهیازهزینه، می توانند تجهیزات را از سراسر جهان با سطوح مختلف کیفیت و قیمت انتخاب کنند.

قالب های اکستروژن تک و چند لایه برای انواع مختلف مواد و قطر لوله تا 24.9 اینچ بهینه شده است

 

در این کنفرانس مطبوعاتی پریاتو اولویت های محصولات اکستروژن پایین دستی را براساس مصاحبه هایی که Conair با پردازنده های پلاستیک انجام داده بود، بیان کرد:
• دوام
• تکرارپذیری و دقت
• صرفه جویی در هزینه 
• مجموعه ای کامل از تجهیزات و ابزار
• تامین منابع، فروش و خدمات مستقر در ایالات متحده
 پریاتو همچنین عنوان کرد که تجهیزات خوبی در بازار وجود دارد که برخی از این شرایط را برآورده می کنند اما ما احساس می کنیم که همه این موارد را برآورده کرده ایم.


این خط،تانک اسپری، واحد های کشش، برش اره و میز جداشونده را با کنترل های ساده اما کاملا مهندسی شده ترکیب می کند. این خط توسط طیفی گسترده از ابزار های اکسترودر از جمله، قالب های لوله و کالیبراتورمجهز شده است که اکثر پردازنده ها به آنها نیاز دارند اما اغلب آنها در یافتن و یا ساختن این ابزار با قیمت رقابتی مشکل دارند . کل خط PipeMaster توسط  کارخانه Conair پشتیبانی می شود.


Conair در بیانیه مطبوعاتی خود، جزئیات ویژگی های خط PipeMaster را به صورت زیر شرح داده است:

• قالب های اکستروژن برای لوله های چند لایه و تک لایه با انواع مختلف مواد(PVC، PP و  PE) و دامنه های قطر لوله (63،110،160،250،400 و 63 میلیمتر) بهینه شده اند. هر قالب بر روی یک پایه متحرک با ارتفاع قابل تنظیم قرار می گیرد. سطوح داخلی قالب پرداخت شده و تحت عملیات حرارتی قرار می گیرند. پین ها و نازل های قابل تعویض اندازه های مختلف لوله را ساپورت می کنند. قالب های چند لایه می توانند تا 5 لایه را در یک لوله تک لایه اکسترود کنند.


• میزان خروجی از 440 تا 3520پوند در ساعت (250 تا 1600 کیلوگرم بر ساعت) است. ابزار کالیبراسیون لوله  با گزینه هایی برای خشک کردن سایزینگ در دسترس است. تانک های  خنک کننده خلاء، اسپری- خلاء و یا فقط غوطه وری با یک یا دو محفظه بخشی از این خط هستند. تمامی تانک ها دارای ساختار فولاد ضد زنگ 304 بر روی سطوح داخلی (مرطوب)، سطوح خارجی ازفولاد رنگ شده با دوام بالاهستند.


• دستگاه های کشش به طور خودکار سرعت را با کنترل سرعت مارپیچ اکسترودر هماهنگ کرده و با دوزینگ( اندازه گیر) ماده گراویمتریک برای تولید پایدار و وزن واحد ثابت لوله ادغام می شوند. در داخل اتاقک ایمنی کاملا محصور شده کشنده و موتورهای  برقی  AC بدون جاروبک، نیروی کششی پایدار را فراهم می کنند.


• واحدهای برش لوله همچنین با سرعت خط هماهنگ است و لوله را در طول های مختلف برای مطابقت با کاربردهای مورد نیاز، اندازه گیری و برش می دهد. تنظیم صفحه جک پنوماتیک برای بار اندازیو تخلیه خودکار لوله ها وبرداشتن آسان ، بسته بندی، حمل و نقل یا انبارش با سرعت خط هماهنگ می شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد