ارسال پاسخ

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3737

pvc-asso.ir

استاندارد جدید ایمنی برای ربات ها و قالب گیری تزریقی

استاندارد جدید، دستورالعمل هایی را برای طراحی، اجرا، راه اندازی، بهره برداری، تعمیر و نگهداری و اصلاح ربات هایی که برای ماشین الات قالب گیری تزریقی استفاده می شود، ارائه می دهد.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

 

 کمیته استانداردهای ایمنی ماشین آلات انجمن صنایع پلاستیک (PLASTICS) یک استاندارد ایمنی معتبر از موسسه استاندارد ملی آمریکا (ANSI)  را در تاریخ 21 مارس 2021  منتشر کرد:الزامات ایمنی برای سیستم های ماشین الات تزریق پلاستیک و ربات ها به شماره ANSI B151.27-2021

تونی رادوشوزکی مدیر عامل PLASTICS  به اهمیت رابطه دائمی انجمن با ANSI  و اهمیت فوق العاده ایمنی برای صنعت اشاره کرد. محافظت از اپراتورهای تجهیزات و حفظ  یکپارچگی ماشین الاتی که برای عملکرد خود به آنها وابسته اند، بخش اساس از ماموریت PLASTICS  است.

 

جنیفر جونز مدیر استانداردهای صنعتی  PLASTICS  گفت این استاندارد پاسخی به موقع برای ادغام گسترده ماشین الات قالبگیری و ربات هاست. به گفته ی جونز استانداردANSI B151.27-2021 در جهت راهنمایی کاربر به علت پیچیدگی ادغام پلاستیک ها و تکنولوژی ربات ها به خدمت گرفته می شود.

روبات ها در تولید در تجهیزات Battenfeld تورینگتون. این استاندارد جدید ANSI به موارد ایمنی پیرامون ادغام ربات ها و ماشین الات قالبگیری تزریقی می پردازد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد