ارسال پاسخ

سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n372

pvc-asso.ir

شرکت تجارت مصالح ساختمانی نماینده انحصاری کشور عراق برای خرید مصالح ساختمانی

تنها شرکت تجارت مصالح ساختمانی می تواند ورود به وندورلیست دولت را انجام دهد، این شرکت طی قراردادی به عنوان نماینده انحصاری تولیدکننده ایرانی تعیین شده و برای وی اقدام به بازاریابی و فروش خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، مدیر عامل شرکت تجارت مصالح ساختمانی در دیدار با رایزن بازرگانی ایران در عراق، گفت: دولت عراق مکلف است صرفا از شرکت تجارت مصالح ساختمانی خرید داشته باشد و تنها این شرکت است که می تواند ورود به وندورلیست دولت را انجام دهد، طی قراردادی بعنوان نماینده انحصاری تولیدکننده ایرانی تعیین شده و برای وی اقدام به بازاریابی و فروش خواهد نمود.

وی با اشاره به امکانات این شرکت و وزارت تجارت مانند تعداد انبارها، شعب، مراکز فروش در تمامی استانهای عراق و ... گفت: شرکتهای ایرانی تا 28 شهریور فرصت دارند با شرکت تجارت مصالح ساختمانی وارد قرار داد شوند.

عدنان الشریفی همچنین حضور شرکتهای ایرانی در نمایشگاه بازسازی مناطق آزاد شده در بغداد که در تاریخ 5 مهر در بغداد برگزار خواهد شد را موثر دانست و عنوان کرد: انتخاب مصالح توسط شرکتهای پیمانکار جهت بازسازی مناطق آزاد شده از این نمایشگاه صورت خواهد گرفت.

وی افزود: من تمایلم به توسعه روابط اقتصادی با ایران را مخفی نمیکنم و به همین دلیل بود که 10 روز پیش در معیت معاون وزیر تجارت عراق در قالب هیاتی از شرکت تجارت مصالح ساختمانی به ایران سفر کرده و از بزرگترین شرکتهای تولیدکننده مصالح ساختمانی در 4 استان بازدید داشتم.

از شرکتهای ایرانی انتظار داریم به شرکت تجارت مصالح ساختمانی بعنوان یک تاجر عمده فروش نگاه نکنند و آنرا راهی برای نفوذ در بازار عراق و حضور در وندورلیست دولت و یک راهبرد ماندگار برای حضور در بازار عراق بدانند.

وی با تاکید مجدد بر تاریخ 28 شهریور از رایزن بازرگانی ایران در عراق خواست شرکتهای بزرگ تولیدکننده را برای عقد قرارداد تا آن تاریخ برای مذاکره دعوت نماید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
mohamkad javad alavi manesh جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸
با سلام و خسته نباشید
اینجانب ب عنوان نماینده شرکت تولید کننده انواع گچ ساختمانی تمایل ب عقد قرارداد با کشور عراق جهت باز سازی مناطق ازاد شده میباشیم
با تشکر ارسال پاسخ