ارسال پاسخ

چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n353

pvc-asso.ir

عرضه های امروز پتروشیمی غدیر و بندر امام حذف شدند/ جدال روی سقف رقابت

پافشاری مجتمع های تولیدکننده PVC که باعث انتقال عرضه های این محصول از سه شنبه به چهارشنبه شده بود، به جایی رسید که غدیر و بندر امام، عرضه های امروز را نیز حذف کنند.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن  تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از (اینپیا)، روز گذشته بود که خبر «تعهد به عرضه هفتگی 10 هزار تن، پیش شرط برداشتن سقف رقابت در PVC» را منتشر کردیم و در آن از پافشاری مجتمع های تولید کننده PVC به برداشتن سقف رقابت 10 درصد خبر دادیم.
همین دلیل بود که باعث شد بورس کالا، تا رسیدن تعهد کتبی پتروشیمی های تولیدکننده PVC برای عرضه منظم و مداوم حداقل 10 هزار تن طی دو ماه، عرضه های روز سه شنبه را به چهارشنبه موکول کند.
عصر دیروز (سه شنبه 9 شهریور) جدول عرضه های پی وی سی ها منتشر شد و قرار بود امروز 8 هزار و 216 تن PVC On گرید توسط اروند، غدیر، بندر امام و آبادان روی تابلوی بورس کالا برای معامله قرار گیرد.

اما ساعتی قبل خبر رسید ابتدا غدیر و سپس بندرامام، عرضه های خود را از تابلوی بورس کالا حذف کردند.

در حالی که مجتمع های پتروشیمی تولیدکننده PVC قبلا بر عرضه منظم دوماهه، حداقل 10 هزار تن، تعهده شفاهی داده بودند حالا باید دید بین بورس کالا و مجتمع های تولیدکننده PVC کدام یک برنده رقابت ایستادگی بر حرف و موضع خود خواهد بود؟

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد