ارسال پاسخ

۹ اسفند ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3441

خدمت جدید از سوی معاونت کسب‌و‌کار به بنگاه‌ها

راه‌اندازی میز خدمات مشاوره سیستم‌های مالی در اتاق تهران

با راه‌اندازی میز مشاوره سیستم‌های مالی در اتاق تهران، خدمت تازه دیگری به فهرست خدمات اتاق تهران به اعضا و فعالان اقتصادی اضافه شد. این میز مشاوره در معاونت کسب‌و‌کار اتاق تهران راه‌اندازی شده و آماده ارائه مشاوره تخصصی به صاحبان کسب‌و‌کار در حوزه حسابداری مالی و مدیریتی است.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، معاونت کسب‌و‌کار اتاق تهران در راستای ماموریت ارتقای دانش و آگاهی اعضای حقیقی و حقوقی اتاق تهران، میز خدمات مشاوره سیستم‌های مالی شرکتی را راه‌اندازی کرد.

 

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، بخش مشاوره حسابداری مالی و مدیریتی بنگاه‌ها در حالی از سوی معاونت کسب‌و‌کار اتاق تهران راه‌اندازی و آماده ارائه خدمات مشاوره به اعضا است که موضوع مدیریت مالی از اهمیت بسزایی در حیات کسب‌و‎کارها برخوردار است.

 

فعالان اقتصادی و اعضای اتاق تهران می‌توانند با مراجعه به معاونت کسب‌و‌کار اتاق تهران، نسبت به دریافت مشاوره در حوزه کیفیت و سلامت مالی کسب‌وکار خود، اقدام کنند. همچنین اعضا برای کسب طلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 88714472، واحد مشاوره اصلاح ساختار مالی شرکت‌ها، تماس بگیرند. همچنین فعالان اقتصادی می‌توانند سؤالات خود را در زیرگروه مالی بخش پرسش‌ و پاسخ سایت اتاق تهران درج کنند تا در اسرع وقت به آن پاسخ داده شود.

منبع: اتاق تهران

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد