ارسال پاسخ

چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n34

pvc-asso.ir

7/نداشتن معیار برای واگذاری غرفه در نمایشگاه صنعت ساختمان

برگزارکنندگان نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، فاقد هر گونه معیاری در واگذاری غرفه به واحدهای تولیدی هستند.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی، مهدیه رحمان زاده مسئول فروش شرکت پی‌وی‌سی صبا با انتقاد از نحوه برگزاری و مدیریت این نمایشگاه گفت: مشکلات برگزاری پیش از آغاز به کار نمایشگاه وجود داشت. ما در این زمینه برای گرفتن غرفه و امکانات با مشکلات روبرو بودیم.

وی در همین ارتباط افزود: به طور مثال به دلیل ضعف در اطلاع رسانی باید هر روز به سایت نمایشگاه مراجعه کرده و سایت کنترل می‌شد تا از نحوه چگونگی واگذاری غرفه‌ها و سایر موارد اطلاع می‌یافتیم.

رحمان زاده از عدم کارشناسی در نحوه واگذاری غرفه‌ها انتقاد کرد و گفت: برگزارکنندگان فاقد هر گونه معیاری در واگذاری غرفه به واحدهای تولیدی هستند؛ به گونه‌ای که بدون توجه به سابقه، کیفیت، برند بودن و سایر موارد این کار را انجام می‌دهند.

رحمان زاده در خصوص علت حضور نیافتن مصرف کنندگان خارجی و بازدید آنها از این نمایشگاه، اظهار داشت: این ناشی از نداشتن جایگاه در این حوزه است. کشوری مانند عراق اکنون به سمت استفاده از کالاهای ترکیه و مصر متمایل شده است.

وی در همین زمینه ادامه داد: تا پیش از حضور مصر و ترکیه در عراق، ایران حضور پررنگتری در این کشور داشت، اما اکنون جایگاه محصولات ایران متزلزل شده است.

رحمان‌زاده با اشاره به رکود در صنعت ساختمان و امکان رونق یافتن آن در شرایط پساتحریم گفت: در حال حاضر چیزی مشخص و قطعی وجود ندارد. خریدارن نیز رغبتی به خرید ندارند، همه منتظر یک معجزه هستند؛ چیزی مثل کاهش قیمت‌ها.

این فعال عرصه تولید در پایان پیشنهاد داد تا مجری نمایشگاه در خصوص واگذاری غرفه‌ها و سایر موارد مربوط، از انجمن‌های تخصصی مشورت و کمک بگیرد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد