ارسال پاسخ

پنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۵
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n330

pvc-asso.ir

تفویض صدور مجوزها به استان ها از سوی وزارت صنعت

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: به غیر از پروانه واحدهای تحقیق و توسعه، وزارت صنعت، معدن و تجارت اختیار صدور تمام مجوزها را به استان ها تفویض کرده است.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از ایرنا، علی اصغر توفیق افزود: از آنجا که 90 درصد واحدهای صنعتی کشور را واحدهای کوچک و متوسط تشکیل می دهند، تلاش دولت این است که در مرحله اول این گونه واحدها را راه اندازی کند.
وی با بیان اینکه واحدهای کوچک و متوسط برای راه اندازی با 2 مشکل بازار و نقدینگی مواجه هستند گفت: برای رفع این مشکلات ستادهایی به ریاست استاندار در استان ها تشکیل شده است.
وی با اشاره به لزوم کار زیربنایی در اقتصاد کشور گفت: خراب کردن، کار آسانی است اما ساختن، سختی های زیادی را به همراه دارد.
وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش دولت این است که بعد از آرامشی که در نرخ تورم ایجاد کرده، به سمت رونق اقتصادی و خروج از رکود حرکت کند.
توفیق گفت: در بحث صادرات هم با موانع جدی روبرو بودیم که یکی از آنها مشکلات بانکی بود و بعد از برجام این مشکلات یک به یک در حال رفع شدن است و اینگونه نیست که یک روزه همه مشکلات حل شوند.
وی تصریح کرد: مدت زمانی طول می کشد روابطی که طی سالیان گذشته از هم گسسته شده، درست شود و طرف ها در حال ارزیابی هم هستند.
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هیات های زیادی از کشورهای مختلف به ایران آمده اند و در حال بررسی جوانب مختلف هستند.
وی خاطرنشان کرد: باید محیط برای رشد و شکوفایی صنایع فراهم شود و دولت به دنبال فراهم کردن این شرایط در داخل و خارج است.
توفیق گفت: امروز برای واحدهایی که 60 درصد پیشرفت داشتند و بنا به هر دلیلی نتوانستند فعالیت کنند، تسهیلات سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است که در کارگروه های رفع موانع تولید بررسی و به مشکلات آنها رسیدگی می شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد