ارسال پاسخ

سه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n325

pvc-asso.ir

لوله گذاری 2 هزار کیلومتری آب و فاضلاب در سه سال اخیر در اصفهان

 مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: 965 کیلومتر لوله گذاری آب و یکهزار و 61 کیلومتر لوله گذاری فاضلاب در مدت سه سال فعالیت دولت تدبیر و امید در استان انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات به نقل از ایرنا، روابط عمومی آبفا استان اصفهان روز سه شنبه به نقل از هاشم امینی افزود: 372 کیلومتر از لوله گذاری فاضلاب و 258 کیلومتر از لوله گذاری آب در بازه یکسال منتهی به هفته دولت در سال جاری انجام شده است.

وی که در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه امسال این مجموعه سخن می گفت، افزود: در سال 94 و 95 برغم تنگناهای مالی و محدودیت منابع آبی، شرکت آبفا اصفهان توانست خدمات مستمر و پایداری را به مشترکان ارائه دهد.

امینی با اشاره به انعقاد چند قرارداد بیع (به معنی فروش مالی در مقابل وجه نقد) تصریح کرد: چندی پیش با حضور معاون اول رئیس جمهورُ و وزیر نیرو، یکهزار میلیارد و 530 میلیون ریال قرارداد بیع متقابل برای اجرای تأسیسات فاضلاب شهرهای نجف آباد، دستگرد، خورزوق، دولت آباد و گرگاب منعقد شد.

امینی گفت: به گفته مسئولان امر یکی از پروژه موفق بیع متقابل در کشور، قرارداد بیع متقابل میان آبفای اصفهان و فولاد مبارکه بوده که این پروژه از سوی انجمن جهانی انرژی سبز نیز بعنوان شاخص ترین طرح معرفی شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد