ارسال پاسخ

سه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n323

pvc-asso.ir

پروین نباتی: مجتمع های پتروشیمی ملزم به عرضه 7 هزار تن پی وی سی نقدی

ضمن هماهنگی لازم جهت افزایش عرضه هفتگی پی وی سی به صورت نقدی به میزان 7 هزار تن، برنامه تولید ماهیانه مجتمع های پتروشیمی تولید کننده پی وی سی را به این دفتر اعلام شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، پروین نباتی مدیرکل صنایع شیمایی و سلولزی وزارت صنعت در نامه ای خطاب به مهدوی دبیر انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی درخواست کرد تا بر اساس تصمیم کارگروه تنظیم بازار محصولات پتروشیمی، نسبت به عرضه 7 هزار تن پی وی سی به صورت نقد در بورس کالا اقدام شود.

بر اساس این گزارش در این نامه آمده است: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در جلسه کارگروه تنظیم بازار محصولات پتروشیمی در 10 تیر ماه سال 95،  در خصوص 7 هزار تن پی وی سی به صورت نقدی به اطلاع می رساند در هفته دوم و سوم مرداد ماه سال جاری، میزان عرضه نقدی پی وی سی در بورس به ترتیب به میزان 3618 و 3674 تن بوده است.

همچنین در ادامه نامه اظهار شده است: بر اساس بند «3 د» صورتجلسه فوق مقرر شده تا آن انجمن طی دو هفته برنامه تولید ماهیانه مجتمع های پتروشیمی تولیدکننده پی وی سی را به منظور برنامه ریزی صنایع پایین دستی به این دفتر اعلام کنند.

در بخش آخر نامه اظهار شده تا با توجه به مراتب یاد شده فوق و صورتجلسه تنظیمی دستور فرمایید ضمن هماهنگی لازم جهت افزایش عرضه هفتگی پی وی سی به صورت نقدی به میزان 7 هزار تن، برنامه تولید ماهیانه مجتمع های پتروشیمی تولید کننده پی وی سی را به این دفتر اعلام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد