ارسال پاسخ

۲۲ شهریور ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3074

گزارش انجمن لوله و اتصالات پی وی سی از نمایشگاه صنعت ساختمان

از شبح کرونا بر نمایشگاه ساختمان تا روش های جدید ارتباط با مخاطبان

درهای بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران پس از چند بار تاخیر در برگزاری آن، بالاخره روز پنجشنبه 20 شهریور بر روی مخاطبان این صنعت گشوده شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، این نمایشگاه در حالی تحت شرایط پروتکل های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا در حال برگزاری است اما به اذعان غرفه گذاران در مقایسه با سال گذشته از تعداد بازدیدکنندگان بسیار کمتری برخوردار است.

این نمایشگاه از روز 20 شهریور کار خود را آغاز و تا روز23 ماه جاری میزبان مخاطبان است.

 

شبح کرونا بر روی نمایشگاه

اما این رویداد تنها موردی نیست که ویروس کرونا سایه سنگین خود را بر آن انداخته است؛ تمام صنایع و جنبه های مختلف زندگی مردم متاثر از این ویروس است. از الزامات حضور در این نمایشگاه استفاده از ماسک برای غرفه گذران و همچنین مراجعه کنندگان است و روی این امر، ماموران در ورودی های نمایشگاه داشتن ماسک افراد را کنترل می کنند.

همچنین بسیاری از غرفه گذاران در غرفه های خود از یک حائل شیشه ای بر روی کانتر استفاده کرده و با این روش میان خود و مراجعه کنندگان فاصله گذاری ایجاد کرده اند.

از نکات دیگر مورد توجه این که بسیاری از شرکت های حاضر در این نمایشگاه، رنگ ماسک های خود را از رنگ سازمانی خود انتخاب کرده اند.

 

حضور صنعت لوله و اتصالات پی وی سی

در این دوره از نمایشگاه با وجود همه موانع، اما تعدادی از تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، محصولات خود را به منصه بازدید عموم گذاشته اند. این در حالی است که تعداد غرفه گذاران در این نمایشگاه بسیار کمتر از دوره های گذشته است و می توان به غیبت چند شرکت بزرگ تولیدی مانند یزد پولیکا، پلیمر گلپایگان و... در این دوره اشاره کرد.

بیشتر غرفه های عرضه کننده لوله و اتصالات پی وی سی در دو سالن 8 و 9 و همچنین سالن 7 اشاره کرد.

غرفه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی در سالن 8 و 9 غرفه 828 میزبان مخاطبان است.

 

از نمایش آثار هنری تا حضور مجازی

اما همه این موارد مانع از آن نشده است تا ایده های جدید در این رویداد تحت حضور و سایه کرونا اجرا نشود؛ غرفه اینگل با استفاده از محصولات خود یعنی لوله و اتصالات پی وی سی، اقدام به نمایش چند اثر هنری تجسمی کرده است.

همچنین غرفه وینو پلاستیک در این دوره از نمایشگاه با وجود داشتن غرفه و نمایشگرهایی بزرگ در غرفه خود، اما از غرفه سازی صرف نظر کرده است. یکی از مسئولان این غرفه در این باره گفت: به دلیل رعایت نکات بهداشتی و احترام به مراجعه کنندگان، مسئولان این شرکت به صورت مجازی و از طریق اسکایپ پاسخگوی مراجعه کنندگان هستند؛ به این صورت که مراجعه کننده با حضور در غرفه و استفاده از سیستم های موجود در آنجا می تواند با مسئولان شرکت وینو پلاستیک ارتباط برقرار کند.

یکی دیگر از مواردی که در این نمایشگاه نظر مخاطبان را به خود جلب کرده بنری با این نوشته است:

در کنار موارد فوق برخی از غرفه گذاران به خبرنگار انجمن لوله و اتصالات پی وی سی گفتند؛ در صورت وجود شریط حاضر و با توجه به استقبال اندک مخاطبان، احتمالا در دوره های بعدی نمایشگاه حضور نخواهند داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط