ارسال پاسخ

۱۹ مرداد ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2993

pvc-asso.ir

تداوم تقاضای اروپا برای محصولات پتروشیمیایی ایران

صادرات شرکت نیروکلر از شرکت های تابعه هلدینگ نفت ،گاز وپتروشیمی شستا (تاپیکو) به اروپا، با وجود محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا در جهان، به حدود 5 هزار تن رسید.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از نیپنا ، وحید نام نیک، مدیر عامل شرکت نیروکلر اظهارکرد: با این که جهان تحت تاثیر پاندمی کرونا قرار دارد موفق شدیم یک محموله جدید یکهزار تنی کلر را به اروپا صادر کنیم که با ارسال این محموله، مجموع وزنی صادرات شرکت نیروکلر از ابتدای امسال تا کنون به بیش از 4800 تن رسید.

 

نام نیک با تاکید بر وجود رقبای قدرتمند در اروپا و غرب آسیا گفت: کیفیت رقابتی محصولات شرکت نیروکلر به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای خطوط تولیدی در کنار رویکرد جدید واحد بازرگانی در توسعه بازارهای برون مرزی، دوعامل اصلی دستیابی به این موفقیت است.

 

وی با اشاره به طرح افزایش ظرفیت محصولات در شرکت نیروکلر گفت: با وجود تمام فشارهایی که بواسطه  تحریم‌ها  وجود داشت، توانستیم پروژه افزایش ظرفیت محصولات را در سال 97 تکمیل و با بهره برداری از آن ظرفیت تولید محصولات را به بیش از دو برابر برسانیم. با توجه به این موضوع یکی از استراتژی‌های شرکت دستیابی به بازارهای فرامرزی جهت فروش مازاد نیاز داخل برخی محصولات تعریف شد که به لطف خدا عملکرد قابل قبولی در این زمینه داشتیم.

 

نام نیک گفت: با توجه به ظرفیت کلر تولیدی کارخانه قدم بعدی افزایش ظرفیت واحد های پایین دستی در کارخانه اصفهان و یزد بر اساس کشش و جذابیت بازار و همچنین صادرات است. در این راستا پروژه هایی نیز تعریف شده است که برخی از آنها در فاز مطالعاتی و برخی دیگر در حال اجرا هستند.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی تاپیکو ، مدیر عامل شرکت نیروکلر با بیان این که صنعت کلر آلکالی یک از صنایع مهم و استراتژیک برای هر کشوری است تصریح کرد: از آنجا که تمام محصولات صنعت کلر آلکالی به عنوان ماده اولیه در بسیاری از صنایع دیگر کاربرد دارد، بنابراین ما هرگز از بازارهای داخلی غافل نشده و رفع نیاز بازارهای داخلی را در الویت قرار داده‌ایم.

 

وی ادامه داد: موضوع دیگری که باعث اهمیت این صنعت می‌شود، کاربرد کلر و برخی فرآورده‌های دیگر در آب و فاضلاب و ضد عفونی نمودن آب آشامیدنی است که شرکت نیروکلر بخش عظیمی از نیاز کشور در این زمینه را برطرف کرده است

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد