ارسال پاسخ

۱ مرداد ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2964

pvc-asso.ir

نشست رو در روی تجاری ایران و افغانستان برگزار می شود

اتاق مشترک بازرگانی ایران و افغانستان با همکاری موسسه فکر فردا در نظر دارند تا نشست رو در روی فعالان اقتصادی دو کشور را برگزار کنند.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی بر اساس نمابر ارسالی به دفتر انجمن، این نشست با حضور 50 نفر از فعالان اقتصادی و واردکنندگان افغانستان در روزهای 17 و 18 شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.


حوزه های این نشست عبارت است از: مواد غذایی و محصولات سوپر مارکتی، مصالح و لوازم ساختمانی، د ارو و لوازم پزشکی، فراورده های نفتی، گاز و پتروشیمی.


در بخش از این نامه آمده است: افزایش نرخ ارز در کشورمان انگیزه تجار افغانستانی برای تامین کالاها و خدمات از ایران را دو چندان نموده و 35 درصد از بازار افغانستان را در اختیار تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشورمان گذاشته است، با توجه به درخواست شرکت های ایرانی و تجار افغانستانی جهت برگزاری یک فروم تجاری رو در رو جهت مذاکرات موثر و برقرای ارتباط تجاری که لزوم آن به خاطر شیوع کرونا و اخلال در نظام تجاری دو کشور و عدم ارتباط مستقیم میان تجار ایرانی و افغانستانی پیش از پیش احساس می شود...


علاقمندان برای حضور در این نشست می توانند با شماره های 02144372180 و 02144372096 تماس بگیرند و یا به پایگاه خبری WWW.FFTF.IR مراجعه کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد