ارسال پاسخ

سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n296

pvc-asso.ir

نمایشگاه ساختمان 9/ اگر وام مسکن پرداخت شود؛ وضعیت رکود مسکن تغییر می کند

اگر وام بانک مسکن را آن طور که می گویند بدهند، ممکن است در سازوکارهای کوچک تاثیر داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، غیاثی مدیر علامل شرکت وینو پلاستیک با اشاره به اینکه نمایشگاه امسال به نسبت سال های گذشته راضی کننده نیست، گفت: با توجه به اینکه هر سال در نمایشگاه محصولات جدید داریم و این محصولات در تولیدات ما در قالب اتصالات است ولی در مجموع نمایشگاه راضی کننده نیست.

او در پاسخ به این سوال که آیا می شود از چشم انداز و میزان مراجعان متوجه شد که صنعت ساختمان در حال خروج از رکود است، تصریح کرد: در نمایشگاه شاهد تغییراتی نبودیم که این امر را نشان دهد؛ ولی اگر وام بانک مسکن را آن طور که می گویند بدهند، ممکن است در سازوکارهای کوچک تاثیر داشته باشد، زیرا الان نقدینگی نیست.

وی در ادامه استراتژی شرکت خود را در توسعه بازار تشریح و اظهار کرد: زمانی ما بزرگترین صادرکننده بودیم ولی الان عملا این ارتباط به خاطر جنگ عراق و موارد مشابه قطع شده است. در موارد داخلی هم که بحث توسعه داریم و چه در حالت رکود و چه در حالت پیشرفت، به توسعه فکر می کنیم.

او در پایان روند واردات پی وی سی را توضیح داد و گفت: ما برای واردات اقدام کردیم، پرفورم ها را هم گرفتیم و وقت زیادی گذاشتیم؛ ولی زمانی که می خواستیم ثبت سفارش کنیم، ارز دولتی را به ارز آزاد تغییر دادند و قیمت ها گران شد. در حال حاضر تلاش هستیم که ارز را به حالت مبادله ای برگردانیم. نامه نگاری هم  انجام شده  تا ارز دولتی شود، ولی هنوز اتفاقی نیفتاده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد