ارسال پاسخ

دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n293

pvc-asso.ir

نمایشگاه ساختمان 6/ فروش پی وی سی به عراق ارزانتر از عرضه آن به داخل!

 

.پتروشیمی ها در ایران محصول خود را به قیمت حدود 800 دلار صادر می کنند و باید برای واردات آن حدود1000 دلار هزینه کنیم

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، مدیرعامل شرکت نیک پلیمر رکود بازار و عدم اشتیاق خریداران به خرید را از عوامل اصلی عدم استقبال از نمایشگاه صنعت ساختمان دانست و افزود: در این دوره از نمایشگاه تعداد تولیدکنندگان و غرفه داران از تعداد بازدیدکنندگان بیشتر است.

منصور قدیمی اظهار داشت نه تنها نشانه هایی برای خروج از رکود دیده نمی شود بلکه روز به روز این رکود بیشتر می شود. او در ادامه از مشکلات صنعت پی وی سی گفت و افزود: صنعت پی وی سی از ابتدای سال با مشکلات عدیده ای روبه رو بوده است و کارخانه هایی که در این زمینه فعال بوده اند رو به تعطیلی می روند و هیچ چشم اندازی برای راه افتادن پروژه ها وجود ندارد زیرا تا پروژه های دولتی رونق نگیرد و پول به صنعت وارد نشود عملا این رکود پایان نخواهد یافت.

این صنعتگر فعال در خصوص استراتژی شرکت نیک پلیمر کردستان برای توسعه بازار داخلی و خارجی عنوان کرد: نیک پلیمر اساس کار خود را از ابتدا بر صادرات گذاشته است و از سال 90 تا 94 صادرکننده نمونه استان بوده و 70 تا 90 درصد محصولات خود را صادر کرده است اما اکنون این صادرات متوقف شده است.

او در ادامه خرید ارزان تولیدکنندگان پی وی سی در عراق از پتروشیمی ایران را دلیل اصلی از دست دادن بازارصادرات عراق عنوان کرد افزود: پتروشیمی ها در ایران محصول خود را به قیمت حدود 800 دلار صادر می کنند و ما باید برای واردات آن حدود1000 دلار هزینه کنیم و هیچ منطق اقتصادی این را قبول نمی کند.

قدیمی در خصوص ارائه محصولات جدید در نمایشگاه گفت: به غیر از یک نمونه لوله پی وی سی جدید چیز خاصی مشاهده نکرده است که علت آن رکود بازار و نبود خریدار جدید است که در نتیجه تولیدکنندگان رغبتی برای ارائه محصولات جدید ندارند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد