ارسال پاسخ

۲۱ تير ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2928

رتبه های تولید پتروشیمی های پلی اتیلن ساز ایرانی در سال ٩٨؛

آریاساسول و مهر در رتبه اول و دوم/رتبه تولید پلی اتیلن سنگین در پلیمر کرمانشاه بالاتر از جم/ مارون، امیرکبیر، کردستان و ایلام در قعر جدول

بررسی ها از میزان تولید پتروشیمی های پلی اتیلن ساز در ایران نشان می دهد که در سال ٩٨ در بین واحدهای پلی اتیلنی با ظرفیت ٣٠٠ هزارتن، بیشترین تولید را پلیمر آریاساسول با ٣٨٦ و ٣٧٠ هزار تن پلی اتیلن سنگین و سبک داشته است.

 در رتبه دوم هم پتروشیمی مهر با تولید ٣٦٢ هزار تن پلی اتیلن سنگین قرار داشته است، پتروشیمی مهاباد هم با ٣٤٤ هزار تن پلی اتیلن پلی اتیلن سبک خطی در رتبه سوم قرار دارد. پتروشیمی لاله با ٣٣٠ هزار تن پلی اتیلن سبک و پتروشیمی لرستان هم با ٣٢٧ هزارتن پلی اتیلن سنگین در رتبه چهارم و پنجم در سال ٩٨ شناخته شده اند. واحد پلی اتیلن سبک خطی پتروشیمی جم در این سال توانسته ٣٢١ هزارتن تولید داشته باشد و در رتبه ششم در بین پلی اتیلن سازها قرار گرفته است، اما واحد پلی اتیلن سنگین جم در رتبه هشتم با ٣٠٨ هزار تن قرار گرفته است و پلیمر کرمانشاه با ٣١٤ هزار تن پلی اتیلن سنگین در رتبه هفتم و بالاتر از جم قرار گرفته است.

 

اما در قعر این جدول در رتبه نهم، واحد پلی اتیلن سنگین مارون با ٢٩٥ هزار تن و پتروشیمی کردستان با ٢٣٥ هزار تن پلی اتیلن سبک در رتبه دهم قرار دارند. 

 

واحد پلی اتیلن سبک پتروشیمی امیرکبیر هم توانسته ٢٠٨ هزار تن در سال ٩٨ تولید داشته باشد و در رتبه یازدهم قرار گیرد. پتروشیمی ایلام هم با ١٤٠ هزار تن پلی اتیلن سنگین در جایگاه دوازدهم این جدول قرار گرفته است.

پتروتحلیل

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط