ارسال پاسخ

سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n261

pvc-asso.ir

جذاب های امروز بازار پلیمر

معاملات محصولات پلیمری امروز با رشد تقاضا برای پی وی سی ها، پلی اتیلن های ترفتالات و پلی استایرن های معمولی و مقاوم به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از بورس کالا،  پی وی سی گرید ۶۵ پتروشیمی اروند به میزان ۱۲۱۰ تن عرضه و ۱۱۰۶۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۴۲۰ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۶۶۲ تومان رقم خورد.

عرضه گرید ۵۷ و ۷۰ پتروشیمی آبادان هم به صورت سلف و جمعا به میزان ۵۰۰ تن بود که به ترتیب تقاضایی معادل ۴۹۶۰ و ۵۹۲۰ تن برای این دو گرید ثبت شد. این دو کالا با قیمت ۲ هزار و ۹۲۸ تومان توسط معامله گران خریداری شد.

پی وی سی گرید ۶۰ پتروشیمی بندرامام هم به میزان ۱۰۱۲ تن و به صورت سلف عرضه شد که ۸۸۴۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزارو ۴۸۴ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۷۳۲ تومان رقم خورد.

علاوه بر پی وی سی ها، پلی اتیلن های ترفتالات پتروشیمی تندگویان نیز متاثر از آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا و نگرانی از کمبود خوراک در این پتروشیمی با افزایش تقاضا روبه رو شدند.

به طوری که گرید ۸۲۱ با ۱۰۱۲ تن عرضه ۱۸۴۱۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۵۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۴۶۶ تومان رقم خورد. گرید ۸۲۵ پتروشیمی تندگویان هم با حجم ۱۵۱۸ تن عرضه و ۱۴۹۳۸ تن تقاضا داشت. این کالا با قیمت ۳ هزار و۴۶۶ تومان خریداری شد.

گرید ۷۸۱ هم با حجم ۵۰۶ تن عرضه، ۸۸۸۸ تن تقاضا داشت و با قیمت ۳ هزار و ۳۰۲ تومان خریداری شد. پلی استایرن های معمولی و مقاوم هم در معاملات امروز تقاضای بیشتری نسبت به عرضه داشتند و با رقابت از سوی معامله گران خریدرای شدند. در همین حال معاملات پلی پروپیلن های نساجی هم مانند روز گذشته با رونق دنبال شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد