ارسال پاسخ

۲۵ آبان ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2504

pvc-asso.ir

صرفه جویی 371 میلیارد دلاری در زیرساخت های آبی ایالت متحده

با رقابت باز، تولیدکنندگان لوله های PVCشرایط رقابتی برابر برای ارائه راه حل های پایدار و هوشمندانه برای زیرساخت های قرن 21 م آمریکا خواهند داشت.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی؛ گروهی از قانونگذاران، قوانینی را وضع کرده اند که به استفاده از روش های مناقصه رقابتی برای پروژه های زیرساختی فدرال در سراسر کشور نیاز دارد. طبق قانون اتحادیه ملی مالیات دهندگان، این قانون می تواند به طور  تقریبی 370 میلیارد دلار تنها درپروژه های زیرساختی برای مالیات دهندگان صرفه جویی به همراه داشته باشد.

 

دسترسی به تکنولوژی بهبود پذیر در قانون زیر ساخت (SMART) مقررات بیش از حد سنگین را کاهش داده و رقابت عادلانه و باز بین تامین کنندگان مصالح ساختمانی برای پروژه های زیربنایی که بودجه فدرال دریافت می کنند، توصیه می کند.

 

این قانون همچنین از توانایی مهندسان در قضاوت حرفه ای انتخاب مصالح ساختمانی دفاع می کند و به شهرداری ها این امکان را می دهد که پروژه های بیشتری را با منابع مالی محدود خود انجام دهند.

 

موسسه وینیل از قانون زیربنایی SMART حمایت می کند.

یافتن بودجه برای به  نوسازی زیرساخت های فرسوده وظیفه ای دشوار است و به دلیل شیوه های خرید قدیمی منسوخ شده است چرا که استفاده از برخی مصالح خاص را حکم می کند. محدود کردن انتخاب مواد به معنای پرداخت بالا برای مالیات دهندگان و شهرداری ها  برای لوله ها و سایر محصولات است. این بودجه می تواند صرف مدرن سازی سیستم های آبی شود.

 

زیرساخت های آبی ایالت متحده به شدت نیاز به بهسازی دارند

 بخش اعظم زیرساخت های آبی ایالت متحده دهه ها یا بیشتر ساخته شده است. در نتیجه هر ساله 240 هزار شکست اصلی در ایالت متحده یا به طور میانگین 660 شکست خطوط اصلی آب در روز وجود دارد و تقریبا 17% آب آشامیدنی در اثر نشت از بین می رود. درحال حاضر75% از شهرداری ها به استفاده از مواد و لوله هایی که باید در پروژه های آب استفاده شود، توصیه می کنند.

 

قانون گذاری ساده و منطقی این امکان را فراهم می کند که رقابت به سرمایه گذاری های ایالت متحده در زیرساخت های آبی کمک کند. مطالعه ای توسط تحقیقات BCC انجام شد و نشان داد که شهرداری هایی که امکان رقابت باز را فراهم می کنند، بیش از 25% در هزینه های لوله صرفه جویی میشود. طی یک دوره 10 ساله :

   •  20.6 میلیارد دلار در هزینه لوله آب آشامیدنی
   •  22.3 میلیارد دلار در هزینه  لوله جمع آوری آب برف و باران صرفه جویی شده است.

 

این بدان معنی است که برای مثال کارولینای شمالی به تنهایی می تواند در هزینه لوله تا 50% یا 155902 دلار در هر مایل،  میشیگان 27-34%( تا 114154 دلار در هر مایل) و اوهایو32-35%( تا  97680 دلار در هر مایل) در هزینه های لوله صرفه جویی کند.

 

افتتاح پروژه های زیرساختی با بودجه فدرال برای رقابت، فرصت های جدیدی را برای انتخاب لوله های  PVC به شهرداری ها می دهد. لوله های  PVC برخلاف لوله های چدن نشکن که براثر خوردگی و زنگ زدگی دچار شکست می شوند، از خوردگی مصون هستند. با رقابت باز، تولیدکنندگان لوله های  PVCشرایط رقابتی برابر برای ارائه راه حل های پایدار و هوشمندانه برای زیرساخت های قرن 21 م آمریکا خواهند داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد