ارسال پاسخ

۴ آبان ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2475

pvc-asso.ir

شرکت Inovyn اولین تولیدکننده تجاری PVC با خواص زیستی

تولیدکنندگان وینیل اروپایی  Inovyn برای اولین بار به  PVC تجاری با خواص زیستی دست یافتند.این محصول با نام تجاری Biovyn از 100 درصد مواد اولیه تجدیدپذیر اتیلن حاصل از زیست توده ساخته می شود.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:  Biovyn در راینبرگ آلمان ساخته شده است و ماده اولیه Biovyn با زنجیره ی غذایی رقابت نمی کند. این محصول 320 هزار تن در سال تولید می شود که مواد زیستی اتیلن را از شرکت Ineos دریافت می کند. این محصول رسما در نمایشگاه K2019  در دوسلدوف عرضه شد.

 

Biovyn اولین   PVCساخته شده بدون سوخت های فسیلی است. این  PVC صرفه جویی در گاز گلخانه ای را بیش از 90 درصد در مقایسه با PVC  تولید شده معمولی قادر می سازد. با توجه به افزایش تمرکز جهانی بر اقتصاد مدور، تقاضای روبه رشدی برای  PVC تجدید پذیر وجود دارد که در تولید آن از مواد اولیه فسیلی استفاده نمی شود. Biovynاین تقاضا را برآورده می کند.

 

 Biovynنشان می دهد که ما می توانیم استفاده از خوراک فسیلی بکر را بدون فدا کردن کیفیت محصولات مانند دوام، انعطاف پذیری و قابلیت بازیافت پذیری حذف کنیم که این امر می تواند PVC را به یکی از پرکاربردترین و پایدارترین پلاستیک ها در جهان تبدیل کند.

 

انتظار می رود Biovyn در بسیاری از کاربردها بسته به نیاز مشتری شامل اهداف کلی همچنین خودرو و پزشکی مورد استفاده قرار گیرد. در این رخداد، Inovyn در مورد تولید  PVC بازیافتی به عنوان بخشی از تعهد خود به VinylPlus برای بهبود عملکرد پایداری  PVC بحث می کند.

 

در سال 2018 حدود 800 هزار تن  PVC بازیافت شده توسط صنعت  PVC اروپا تولید می شود و با هدف  تولید 900 هزار تن تا سال 2025 حدود 20 درصد از  بازار فعلی PVC  بکر را تشکیل می دهد.

 

 Inovynیکی از چهار تولیدکننده پیشرو در زمینه تولید PVC در جهان از لحاظ حجمی با حدود 1800 هزار تن ظرفیت در سال برای تولید گریدهای مختلف PVC در هفت کارخانه سراسر اروپا است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد