ارسال پاسخ

۲۰ شهریور ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2418

pvc-asso.ir

اثر هم افزایی رس با بازدارنده های شعله برای پوشش مواد پلیمری

هم افزایی با رس تولید دود را کاهش  می دهد و  انتشار گرما را در PP، PVC  و پلیمرهای لاستیکی بهبود می بخشد. علاوه بر این...

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:  Tolsaافزودنی های بازدارنده شعله را برای PP، PVC، پلیمرهای لاستیکی و سیلیکون ها توسعه داد و در نظر دارد که در نمایشگاه k2019 این افزودنی ها را معرفی کند.

 

هم افزایی با رس تولید دود را کاهش  می دهد و  انتشار گرما را در PP، PVC  و پلیمرهای لاستیکی بهبود می بخشد. علاوه بر این، مواد افزودنی بازدارنده های شعله موجود در پلیمرهای دیگر استفاده می شود.

 

تکنولوژی منحصر به فرد FR  ( بازدارندگی شعله)همچنان در حال تکامل است و رشد مداوم تکنولوژی هم افزایی با رس در طیف گسترده ای از کاربردها که به بالاترین میزان بازدارندگی شعله نیاز است، وجود خواهد داشت.

 

خط تولید توسعه یافته شامل گرید جدیدی است که از اکسید تیتانیوم برای بهبود عملکرد گرماتورمی سیستم هایی مانند  PPو پوشش ها استفاده می کند. این افزودنی در حدود 1 تا 2% باعث افزایش پایداری لایه ی کربنی در سیستم های گرماتورمی شده و اثر بازدارندگی شعله را بهبود می بخشد. در سیستم های گرماتورمی رس کاهش می یابد و سرعت انتشار گرما را به تاخیر می اندازد و به عنوان یک مهار کننده ی دود عمل می کند.

 

 این می تواند منجر به بهره وری در هزینه ی فرمولاسیون با بازدارندگی شعله شود. کاربردهای اصلی در مصرف نهایی شامل پوشش ها، لوله ها و سیم و کابل است. TOLSA همچنین رس SIL1 را معرفی می کند که در سیلیکون ها و فرمولاسیون PVC استفاده می شود و باعث کاهش انتشار گرما و مهار دود می شود.

 

 این افزودنی یک جایگزین موثر برای تری اکسید آنتیموان (ATO) است. بنابراین منجر به رفع نگرانی های زیست محیطی می شود. این شرکت همچنین به دنبال استفاده از این تکنولوژی بازدارندگی شعله در سایر ماتریس های پلیمری شامل نایلون ها، پلی کربنات و ترموست( گرماسخت) هاست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد